مسکن‎مهر در پردیس و پرند، متری چند؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مسکن‎مهر در پردیس و پرند، متری چند قیمت گذاری شده است؟

درشرایطی که بازار معاملات مسکن شهر تهران به سبب جهش قیمت‌ها در حالتی شبیه رکود قراردارد یک مترمربع آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پردیس ‌طور میانگین حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پرند (پایتخت مسکن مهر) در برخی از فازهای این شهربطور میانگین ، حدود یک تا ۵/ ۱ میلیون تومان خرید وفروش می‌شود.

این قیمت‌ها به موقعیت واحدها، نحوه ساخت آنها و سایر ویژگی های موثر در تعیین قیمت، متغیر است و می‌تواند از میزان اعلام شده کمتر و یا بیشتر باشد.

مسکن‎مهر در پردیس و پرند متری چند؟

به گزارش مجله دلتا به نقل از خبرآنلاین ،در بخش‌های دیگر بازار مسکن این دو شهر جدید اطراف پایتخت نیز بازار معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی آپارتمانی یا ویلایی غیر از مسکن مهر در جریان است.

میانگین قیمت یک مترمربع آپارتمان غیر مسکن مهر در پردیس حدود ۳ تا ۶ میلیون تومان با توجه به ویژگی‌های ملک، نوع ساخت و مصالح استفاده شده در آن، عمر بنا، متراژ، موقعیت و… متغیر است. این در حالی است که واحدهای مسکونی ویلایی در این شهرجدید ازحداقل قیمت حدود ۵/ ۱ میلیارد تومان برای یک بنای دو طبقه با مساحت ۱۱۰ مترمربع همراه با زمین ۲۰۰ مترمربعی آغاز می‌شود و متناسب با ویژگی‌های ملک به رقم هایی بالاتر نیز می رسد.

درشهر جدید پرند نیز در برخی از فازها یک مترمربع آپارتمان مسکونی غیر مسکن مهر، بطور میانگین ، بین حدود ۲ تا ۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین واحدهای مسکونی ساخته  شده روی زمین‌های ۵۰۰ تا هزار مترمربعی در این شهر بطور میانگین، حدود یک تا ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود که بسته به ویژگی این نوع املاک، متفاوت است.

 واسطه ‌های ملکی فعال می‎گویند: در برخی ازفازهای شهر پرند واحدهای مسکونی ویلایی کوچک‌متراژ تر( واحدهای احداث شده روی زمین‌های کمتر از ۵۰۰ مترمربع ) نیز بطور میانگین ، معمولا بین ۴۵۰ میلیون تا حدود یک میلیارد تومان معامله می‌شوند.

به نظر می‌رسد درپی جهش قیمت مسکن در شهر تهران و ناتوانی برخی از خریداران برای خرید آپارتمان در پایتخت، شهرهای جدید به یکی از مقصدهای موردتوجه متقاضیان مسکن تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…