۶ وسیله‌ ی ساخته‌ شده از جعبه‌ ی میوه که چیدمان منزل را دگرگون می‌کند

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با ترفندهایی ساده می توانید خانه خود را زیباتر کنید.
چیدمان منزل

۶وسیله‌ی ساخته‌شده از جعبه‌ی میوه که چیدمان منزل را متحول می‌کند. این روزها در چیدمان خانه، خلاقیت بیش از لوازم لوکس و گران‌قیمت به چشم می‌آید. با به‌کار بستن خلاقیت می‌توانید بعضی از هزینه‌هایتان را حذف کنید و پس‌انداز کنید. مثلا با یک‌سری ابزار ابتدایی خودتان در خانه می‌توانید لوازمی مانند میز و صندلی و کتابخانه و قفسه‌ بسازید. جعبه‌های چوبی میوه به درد ساخت لوازمی می‌خورند که جزو ثابت دکوراسیون هستند و اغلب برای خریدشان باید مقدار زیادی هزینه کرد.

 چیدمان منزل

با استفاده از جعبه می‌‌توانید به تعداد دلخواه قفسه‌های چوبین کتاب بسازید. تمام وسایلی که برای این کار نیاز دارید، سمباده، رنگ و رول‌پلاک و پیچ است. بهتر است رنگ داخل جعبه با رنگ بیرونی متفاوت باشد. همچنین اگر برای داخل جعبه از یک رنگ شاد استفاده کنید، زیباتر خواهد بود. اگر می‌خواهید از چند جعبه کتابخانه بسازید، پیشنهاد می‌شود جعبه‌ها را فقط به شکل عموی یا افقی نصب نکنید و هر دوشکل را به کار ببندید.


چیدمان خانه

در اتاق‌های کوچک که برای جا دادن وسایلتان نمی‌توانید کمد بگذارید، بهترین گزینه نصب جعبه‌های میوه روی دیوار است. همچنین در کنار میز کار ساده‌ای که کشو ندارد، با نصب جعبه‌های میوه می‌توانید جایی برای قرار دادن کتاب و کاغذ و حتی وسایل تزیینی فراهم کنید. برای این کار حتی لازم نیست جعبه را به دیوار بکوبید. گوشه‌ی میز چند جعبه را روی هم قرار بدهید و تمام وسایل دست و پا گیر را توی آن‌ها بچینید.

چیدمان اتاق مطالعه

اگر میز تحریر مناسب ندارید، لازم نیست برای آن هزینه کنید. یک تخته‌ی ساده و محکم تهیه کنید، چهار جعبه را دو به دو روی هم محکم کنید و تخته را مطابق شکل روی تخته‌ها قرار بدهید و آن را هم محکم کنید. به این ترتیب هم صاحب کتابخانه می‌شوید هم یک میز تحریر متفاوت.

 صندلی جعبه

برای کسانی که اهل کتابخوانی هستند، در دسترس بودن کتاب‌ها امکان مطلوبی است. با چسباندن چند جعبه به یکدیگر و قرار دادن تشکچه‌ای روی آن، یک صندلی ساده اما کاربردی خواهید داشت که در قسمت زیرین آن می‌شود کتاب‌ها را چید. اگر برای این صندلی‌ها چرخ بگذارید، کارتان راحت‌تر می‌شود. چون می‌توانید در هر قسمت از خانه آن را با خود ببرید و از کتاب‌هایتان هم دور نمانید.

 میز جعبه

برای ساختن این میز هم چند جعبه را به هم بچسبانید و روی آن تخته‌چوب‌هایی از رنگی دیگر بگذارید. این کار باعث زیبایی دو چندان میزتان می‌شود. همچنین می‌توانید از فضای داخل جعبه‌ و زیر میز برای قرار دادن وسایلی که همیشه مورد نیازتان هستند و نمی‌خواهید جلوی چشم باشند، استفاده کنید.

 آشپزخانه جعبه

برای نگهداری از سیب‌زمینی و پیاز و میوه‌جات بر حسب فضایی که زیر سینک دارید، یک یا دو جعبه بگذارید. البته اگر چنین فضایی در اختیار ندارید، می‌توانید جعبه‌ها را در یک قسمت از آشپزخانه که دید کمتری دارد روی هم بچینید. استفاده از جعبه‌های میوه‌ی متداول برای نگهداری از سبزیجات و میوه‌جات کار جالبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…