خانه‎های کوچک میلیاردی و ناتوانی خریداران واقعی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خانه‎های کوچک میلیاردی و ناتوانی خریداران واقعی معضل این روزهای بازار مسکن شده است . بررسی  آگهی ‌های پیشنهادی مشاوران املاک برای خرید خانه نشان می‎دهد که حتی خانه‌های کوچک‎متراژ هم  نزدیک به نیم میلیارد و تا یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده اند. این به این معناست که  که خانه‌هایی که برای فروش گذاشته  شده‌اند، کمتر از متری ۱۰ میلیون تومان قیمت ندارند.

خانه‎های کوچک میلیاردی و ناتوانی خریداران

به گزارش مجله دلتا به نقل ازخبرآنلاین، بنا براعلام دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در  مردادماه  امسال بطور میانگین به ۷ میلیون و ۴۳۰  هزار تومان رسیده است.

افزایش شدید قیمت مسکن در ماه‌های اخیر باعث شده که مسکن به دوره رکودی تازه وارد شود؛ و امکان خرید و فروش خانه به کمترین میزان برسد.

در این میان، بررسی آگهی ‌های فروش آپارتمان نشان می‌دهد در منطقه کوی فردوس، یک واحد آپارتمان ۶۷ متری با قیمت ۸۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. در خیابان نیروهوایی نیز یک خانه‎نوساز ۶۸  متری ۶۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. در خیابان مرزداران، یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با قیمت ۸۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رود.

همچنین، یک واحد آپارتمان ۶۷ متری در منطقه پونک، بلوار عدل یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و یک واحد آپارتمان ۶۳ متری دیگر در منطقه پونک یک میلیارد و ۸ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…