۳ راهکار طلایی برای داشتن یک آشپزخانه جذاب

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن آشپزخانه جذاب و متفاوت آرزوی بسیاری از افراد است. محیطی که علاوه بر رفع نیاز آنها بتواند به زیبایی فضای خانه نیز کمک کند.
آشپزخانه جذاب

فضای آشپزخانه یکی از فضاهای مهم خانه است. در انتخاب ملک مورد نظرتان، حتماً به موقعیت آشپزخانه توجه ویژه‎ای داشته باشید و می‎توانید با ارائه سلیقه و روحیات خود به طراح داخلی خانه، فضای دلچسب‎تری برای خود رقم بزنید. به گزارش مجله دلتا، یکی از راه‎های ایجاد آشپزخانه جذاب، استفاده از ترکیب رنگی مناسب است.

در این گزارش اختصاصی با سه راهکار جالب همراه باشید:

کنتراست رنگ طلایی و زرد کره­‎ای

در این آشپزخانه از درهای برنجی براق برای کابینت استفاده شده است.

مالک این خانه، طراح مد است و از آنجا که علاقه به ترکیب رنگ‎­های روشن دارد، رنگ زرد کره‌ای دیوارها، فضای مورد علاقه‎­اش را ایجاد کرده است.

 آشپزخانه جذاب
برای اینکه فضای آشپزخانه برای این طراح مد دلپذیرتر شود، تصمیم بر این شد که تزئینات مورد علاقه او مثل گلدان گلدار و عکس هنرمند محبوبش، در این فضا قرار بگیرد تا حس هنری فضا را گرم‎تر کند.

stine goya reform interiors offices kitchens gold denmark copenhagen dezeen 2364 col 15 1704x2272 1 3 راهکار طلایی برای داشتن یک آشپزخانه جذاب

کنتراست رنگ سبز زمردی

این آپارتمان در یک مجتمع مسکونی جدید ساخته شده است، مالک آن یک کارگردان هنری فعال در صنعت موسیقی است و از معمار این ساختمان Atelier Sagitta  درخواست کرده است که با طراحی فضای آشپزخانه “حس اصالت را به خانه بیاورد”. طراح با در نظر گرفتن این موضوع تصمیم گرفت که کابینت آشپزخانه، سقف و دیوارها را با سبز زمردی رنگ بندی کند و با اضافه کردن دکور چوبی حس اصالت که برگرفته از طبیعت است را برای مشتری خود ایجاد کند.

the green kitchen atelier sagitta interiors residential paris france dezeen 2364 col 2 3 راهکار طلایی برای داشتن یک آشپزخانه جذاب

کنتراست رنگ زرد زمردی

صاحب این خانه یک زوج جوان است. خانه‎ای دوبلکس که حس فضایی آن در دو طبقه متفاوت است. در طبقه همکف دو اتاق خواب و یک حمام و اتاق رختکن طراحی شده است درحالی که زیرزمین شامل راهروهای باریک و تاریک و اتاق­های خالی است. مشتری درخواست کرده بود که شور و نشاط وارد خانه اش شود. راه حل طراح این بود که از رنگی استفاده شود تا با درخشش خود باعث روشن شدن قسمت بی رنگ زیرزمین خانه شود.

beresford road russian for fish interiors residential london dezeen 2364 col 3 3 راهکار طلایی برای داشتن یک آشپزخانه جذاب

رنگ زرد کهربایی انتخابی مناسب بود که علاوه بر روشن­‎کردن فضا روح خشن بتن را نیز خنثی کند.

beresford road russian for fish interiors residential london dezeen 2364 col 11 3 راهکار طلایی برای داشتن یک آشپزخانه جذاب

یک نظر

  1. میلاد

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…