ساخت دستگیره‌ در با الهام از طبیعت+عکس

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک طراح لس‌آنجلسی به نام «مارتین پیرس» با الهام گرفتن از طبیعت دستگیره‌های زیبایی خلق کرده که بسیار منحصربه فرد است.

دستگیره‌های درب

به گزارش مجله دلتا، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی، زندگی در خانه‌های امروزی که اغلب کوچک هستند آنهم در وسط شهری پرهیاهو، بسیار کسل کننده خواهد بود.

در همین حال بسیاری از طراحان ومعماران در سال‌های اخیر، تلاش کرده اند با الهام گرفتن از طبیعت کمی از این شرایط خسته کننده و یکنواخت بکاهند. نمونه های طراحی الهام گرفته شده از طبیعت، را می توان در ساخت سازه‌های مختلف، دکوراسیون داخلی و خارجی خانه‌ها و ساختمان‌ها تماشا کرد.البته  این تاثیر و الهامبخشی را می توان از زمان‌های بسیار قدیم در سازه‌های دوران روم و یونان باستان نیز دید.

این روزها هم تکنولوژی‌های جدید به معماران و طراحان ساختمانی این اجازه را می دهد که سازه‌های پیچیده ای که در طبیعت دیده می شود را با استفاده از روش های ساخت و مصالح مدرن به راحتی بازسازی کنند و حتی در دکوراسیون داخلی به کار بگیرند.

دستگیره‌هایی با الهام از طبیعت

یکی از وسایلی که در دکوراسیون داخلی شاید به ظاهر خیل از اهمیت خاصی برخوردار نباشد دستگیره در است در حالیکه دستگیره در از عوامل جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه‌ها محسوب می‌شود و متاسفانه بسیاری ازما، معمولاً نقش آن‌ها را غیر مهم برمی‌شماریم.

اما یک طراح لس‌آنجلسی به نام «مارتین پیرس» با الهام گرفتن از طبیعت دستگیره‌های زیبایی خلق کرده که بسیار منحصربه فرد است. این طراح که در سال ۲۰۰۲  شرکت طراحی Martni Pierce Hardware Inc را تأسیس کرد نشان داده است که چگونه، یک دستگیره با طرحی سمبلیک، به درهای معمولی خانه شما شکوهی خاص می‌بخشد.

حاصل تلاش و هنر «مارتین» در این مدت، شش سری دستگیره در است که طرح آن‌ها گرفته شده از طبیعت و جانداران است.

مدل‌های  Hedgerow،Willow و Lizard کاملاً از طبیعت الهام گرفته شده‌اند ولی با یکدیگر متفاوت‌اند. سری‌های Hedgerow و Grape Vine نمادی از درخت‌ها و تنه آن‌ها هستند.

مجموعه Willow شما را به یاد برگ‌های رقصان در باد می‌اندازد و سری  Lizard، همان‌طور که از اسمش پیداست، تصویر مارمولک‌های روی پوست درختان را در ذهن شما نقش می‌بندد.

دستگیره‌های درب

دستگیره‌های درب

دستگیره‌های درب

دستگیره‌های درب

دستگیره‌های درب

دستگیره‌های درب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…