با این ابزار، امنیت خانه‌ خود را افزایش دهید

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

امنیت خانه این روزها مساله‎ای  بسیار جدی و مهم است که با ابزارها و تجهیزات جدید باید به‌روز رسانی شوند. زیرا دزدان باهوش نیز، دانش خود را همپای تکنولوژی به‎روز  می‌کنند و با استفاده از  ابزارهای خاص، تکنولوژی جدید را دورزده و خانه ها و مکانهای زیرنظر گرفته شده را سرقت می کنند.

 با این ابزار، امنیت خانه‌تان را افزایش دهید

به گزارش مجله دلتا، دستیار صوتی گوگل یکی از سرویسهایی است که قابلیتهایی بسیار داشته و امکانات زیادی از جمله دریافت به‌ روز رسانی‌ های آب‌وهوا، اطلاع از زمان‌بندی پروازها، یافتن اطلاعات محلی،ترجمه و… را در اختیار کاربران قرار می‎دهد

یکی از ابزارهایی که دستیار صوتی گوگل به‎تازگی به آن مجهز شده است هشدار به کاربران در مورد  ورود افراد غریبه به داخل ساختمان و باز بودن در خانه است.

گوگل به منظور افزایش امنیت خانه کاربرانش، از این توانمندی جدید رونمایی کرده است تا اسپیکرهای هوشمند آن با بهره‌گیری از دستیار صوتی اختصاصی «گوگل اسیستنت» بتوانند به آنها  اطمینان دهند تا با آسودگی خاطر به کارها و فعالیتهای روزمره خود بپردازند.

دستیار صوتی گوگل

در واقع این ابرقدرت دنیای تکنولوژی با همکاری شرکت‌های «آگوست اسمارت لاک»، «اشلاگ سنس اسمارت دِدبولت»، «سِسِمی لاک» و «نِست ایکس یِل لاک» که به توسعه سیستمهای ارائه دهنده قفلهای هوشمند می‌پردازند، این قابلیت جدید را به دستیار صوتی خود افزوده اند.

کاربران این گجت، می‌توانند با فعال کردن گزینه مورد نظر خود، از امنیت خانه و آپارتمان خود اطمینان حاصل کنند. عملکرد این سرویس به گونه‌ای است که در صورت قفل نبودن در خانه، ورود فرد غریبه‌ به  داخل ساختمان را به کاربر اطلاع می‌دهد.

همچنین با این سیستم هوشمند جدید، ساکنان خانه‎ها می‌توانند وضعیت قفل درهای خانه‌شان  را از راه  دور  و از طریق گوشی هوشمند خود  بررسی و پیگیری کنند.

ورود فرد غریبه‌ به داخل ساختمان

کاربران برای فعالسازی این گجت، کافی است هنگام ترک خانه به سیستم بگویند «Hey Google, I’m leaving» و خروج خود را به آن گوشزد کنند. دستیار صوتی و هوشمند گوگل با این اعلان، به صورت خودکار درهای خانه را چک می‎کند.

همچنین هنگام ترک خانه، اگر فراموش کرده باشید لامپ‌های اضافه و روشن خانه را خاموش کنید این سرویس به راحتی اینکار را به صورت خودکار برای شما انجام می‎دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…