عرضه انبوه واحدهای مسکونی نوساز ۱۰۰ متری در تهران

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عرضه انبوه واحدهای مسکونی نوساز ۱۰۰ متری در تهران این بازار را با تراکم عرضه رو به رو کرده است؛ به گونه‎ای که این گروه از آپارتمان‌ها در بازار مسکن شهر تهران، بویژه در نیمه شمالی و مرکزی پایتخت با فراوانی قابل ملاحظه ای رو به رو شده است.

به گزارش مجله‎ی دلتا بررسی های میدانی از میزان و قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری عرضه شده در بازار مسکن تهران همچنین حاکی است که این گروه آپارتمان‌ها در چهار سطح گران‌ قیمت، قیمت متعارف و قیمت مناسب، فروش با شرایط مناسب یا اکازیون (ارزان‌تر از عرف قیمت آپارتمان در منطقه مورد نظر) وجود دارند.

عرضه مناسب آپارتمان‌های ۱۰۰ متری نوساز در مناطق مختلف پایتخت باعث شده است که متقاضیان خرید این واحدها بتوانند با اندکی جست و جو، آپارتمانی را خریداری کنند که هم زمان ساخت کمتری دارند یا نوساز هستند و از شرایط مناسب قیمتی نیز بهره مندند.

آپارتمان‌های ۱۰۰ متر مربعی در سبد تقاضای خانه ‌اولی‌های پر درآمد یا افرادی قرار دارد که قصد دارند آپارتمان خود را با متراژهای کوچک ‌تر از ۱۰۰ متر مربع با آپارتمان بزرگ‌ تر از ۱۰۰ متر مربع تعویض کنند.

هم اکنون میزان عرضه آپارتمان نوساز درحالی در بازار فروش فراوان و مطلوب است که این فراوانی در بازار فروش واحدهای کوچک‌ و میان متراژ کمتر دیده می شود.

  • آیا به نظر شما عرضه انبوه آپارتمان های نوساز ۱۰۰ متری می‎تواند تاثیری در بازار مسکن تهران و رونق بازار مسکن (به طور کلی) داشته باشد؟  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…