ساخت‎و‎ساز، راهکار حل مشکلات بخش مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساخت‎و‎ساز، راهکار حل مشکلات بخش مسکن است. رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان این مطلب گفت: پروژه ساخت مسکن‎مهر بصورت انبوه باعث شد جو روانی بازار مهار شود. وی افزود: به جای حل مشکلات بخش مسکن، چهار سال است که سرگرم امور منازل خالی شده‎ایم .

ساخت‎و‎ساز، راهکارحل مشکلات بخش مسکن

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین ، مصطفی‌قلی خسروی با بیان این که درحوزه مسکن نمی‎شود فقط یک مولفه را درنظر داشت افزود: بیش از۱۷۰ شغل کلیدی وابسته به مسکن است که مشکلاتی بسیار دارند اما به جای حل این مشکلات حدود چهار سال است که سرگرم رسیدگی به امور منازل خالی شده‎ایم.

وی با اشاره به این ‌که بورس، ارز، طلا و حامل های انرژی بر قیمت مسکن به ویژه برای سازنده‎ها تاثیر می‎گذارد، تصریح کرد: وقتی معیار قیمت دلار و ارز باشد با بالا رفتن قیمت ارز، افزایش قیمت‎مسکن را هم درپی خواهد داشت .

وی با بیان اینکه دولت در بخش مسکن مجری خوبی نیست اما می‎تواند ناظر خوبی باشد، تصریح کرد:در شرایط اقتصادی نامناسب ، دولت باید به مردم تسهیلات بدهد و اجرای طرح مسکن اجتماعی و اجاره‎ای را آغاز کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه ساختمان‎سازی در کشور هنوز سنتی است در حالی که باید به سمت صنعتی‎سازی رفته و بخش اجاره را فعال کنیم و این جز با اجرای طرح مسکن اجاره‎ای امکان پذیر نیست.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید برتقویت این صنف افزود: ۱۲۴ هزارمشاور املاک با ظرفیت بسیار بالا درکشور فعالیت می‎کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…