بهترین زمان خرید خانه، همین حالاست

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترین زمان خرید خانه همین حالاست. رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام این مطلب می گوید:  این کار خریداران و فروشندگان به چرخش پول در بازار ملک کمک خواهد کرد.

بهترین زمان خرید خانه همین حالاست

به گزارش مجله دلتا به نقل از خبرآنلاین،«مصطفی قلی‌خسروی» در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش قابل توجه قیمت خانه   این احتمال وجود دارد که تغییراتی به نفع خریدار در بازار مسکن ایجاد شود؟ افزود: به نظر من خرید ملک هیچ وقت ضرر ندارد و در  بازار ملک همواره خریدار برنده است، بنابراین اگر به خانه نیاز دارید همین حالا بخرید ،البته نباید فضایی ایجاد شود که فروشنده فکر کند خبری است و ملکش را نفروشد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران درباره نقش مشاوران املاک در گرانی مسکن اظهار داشت: این تصور که همکاران ما در افزایش قیمت مسکن دخیل هستند تصوری کاملا اشتباه است و افزایش قیمت‎ها سودی برای ما ندارد.

13950207200748597586824 بهترین زمان خرید خانه، همین حالاست

بیش از ۱۵۸ هزار بنگاه مشاور املاک فعال در کشور

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت: تعداد بنگاه مشاور املاک مجاز در کشور ۱۵۸ هزار و ۲۲۰ بنگاه است که نزدیک به ۱۱ هزار مشاور املاک در تهران فعالیت می‎کنند .همچنین هم اکنون حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ دفتر مشاور املاک بی‌جواز وجود دارد که در حال دریافت مجوز هستند.

وی همچنین افزود: البته ما با گذاشتن بازرسان سیار، به شدت با واحدهای بی‌جواز برخورد می‎کنیم اما مردم عزیز نیز خودشان در این مورد حساس باشند  و وقتی به واحد صنفی مراجعه می‎کنند جواز آن واحد را که  در معرض دیدشان نصب شده است مشاهده کنند.

کد رهگیری مبنای محاسبه مالیات شده است

«مصطفی قلی خسروی»به اضافه شدنکد رهگیری به معاملات اشاره کرد و گفت: اگرچه با اضافه شدن این کد تعداد شکایات کاهش یافته اما این وضع مطلوب ما نیست. این کد در شرایط کنونی فقط به مبنایی برای محاسبه مالیات تبدیل شده و در ضمن صنف ما نصیبی از این سامانه نبرده است، حرف ما برای تقویت و حمایت فقط پیشگیری از مشکلات معاملات  و افزایش امنیت آن است.

وی افزود: کد رهگیری باعث امنیت معاملات می‌شود. اگر فردا افراد خلافکار و بد سابقه  بخواهند خانه‎ای  اجاره یا خریداری کنند و محضر نروند خیلی ساده از طریق همین سامانه کد رهگیری مشخصات آنها قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…