خرید آپارتمان‌ کوچک با کمترین بودجه‌

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرید آپارتمان‎ کوچک با کمترین بودجه در شرایط کنونی بازار مسکن در مناطق جنوبی تهران قابل جست‎‎و‎جو ‎و معامله است .

گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای‌اقتصاد حاکیست، خرید آپارتمان کوچک  با کمترین بودجه، گزینه‌ای است که مطلوب همه خریداران خانه است. طبیعی است بسیاری از کسانی که قصد دارند در تهران ساکن شوند برای رهایی از هزینه‌های سرسام‌آور اجاره ملک، با خرید  آپارتمان کوچک از افزایش سالانه اجاره‌بها در امان بمانند.

خرید آپارتمان کوچک

سرمایه‎گذاری برای خرید آپارتمان کوچک

از سوی دیگر، برخی نیز با اندک نقدینگی که در اختیار دارند، به قصد سرمایه‌گذاری آپارتمان‌های کوچک تا ۲۰۰ میلیون تومان را خریداری  و کمبود نقدینگی خود را با رهن و تسهیلات بانکی جبران می‌کنند .به این ترتیب آنها خانه‎دار می‎شوند و در میان‌مدت از فروش آن سودی متعارف سود در بازار مسکن بدست می‎آورند.

خانه های تا ۲۰۰ میلیون قیمت در کدام مناطق تهران است؟

البته خانه‌هایی در بازه قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در تهران بین ۳۰ تا ۴۵ متر مربع مساحت دارند و بیشتر برای سکونت مجردها مناسبند. این خانه‌ها اغلب به ‌جز محله‌های استثنائی، در نیمه جنوبی پایتخت به ‌ویژه مناطق ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ قرار دارند، چراکه ساخت و ساز واحد های مسکونی کوچک‌ متراژ در آن نقاط بیشتر رایج است .

با توجه به اینکه هر یک از مناطق تهران برای سکونت متقاضیان خاص خود را دارد، خرید چنین خانه‌هایی برای سرمایه‌گذاری با کمترین بودجه اقدامی عاقلانه است و مشکلی از نظر رهن یا فروش آنها در آینده وجود ندارد.

ذکر این نکته ضروری است که در برخی مناطق تهران که در نزدیکی راسته‌های تجاری و عمده فروشی واقع شده‎اند، خرید این آپارتمان‌ها برای تبدیل آنها به انبار کالا انجام می‌شود و اگر کسی قصد سکونت در این گونه مناطق را دارد،‌ باید به این موضوع توجه کند که کاربری ملک کاملا” مسکونی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…