تامین مسکن خانه‎اولی‌ها، با طرح تازه بانک مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

درطرح تازه بانک مسکن برای تامین مسکن خانه‎اولی‎ها، به سازندگان الگویی ارایه می‎شود که براساس آن در مورد ساخت و پیش فروش خانه اقدام خواهند کرد.
به گزارش مجله دلتا، مدیرعامل بانک مسکن با اعلام این مطلب گفت: البته خانه‎اولی‎های صاحب حساب پس‎انداز یکم دراولویت پیش فروش واحد های مسکونی سازندگان قرار دارند. تامین مسکن خانه‎اولی‎ها ابوالقاسم رحیمی انارکی در باره طرح تازه بانک مسکن گفت :بر اساس این طرح، انبوه‌سازان با خانه‎اولی‌ها برای پیش فروش مسکن قرارداد می‎بندند و متناسب با پیشرفت کار از محل وام ۸۰ میلیون تومانی، اعتبارات به آن‎ها تخصیص می‎یابد وهزینه خرید خانه به انبوه‌سازان پرداخت می‌شود و ظرف یک سال آینده خانه اولی ها صاحبخانه می‎شوند.

وی درمورد ارائه بسته‌های تشویقی به سازندگان با استفاده ازفناوری‌های نوین و حمایت از انبوه سازان صنعتی‎ساز اظهار داشت: در حالی که سقف تسهیلات برای انبوه سازان با روش‌های سنتی کاهش یافته است اما، به انبوه‎سازانی که به شیوه صنعتی سازی و با استفاده از فناوری‌های نوین ساخت و ساز می‎کنند، بیشترین سقف تسهیلات ارایه می‌شود.

او تصریح کرد: سود بانکی برای سازندگان حرفه‌ای نیز از ۱۸ به ۱۷ درصد کاهش می‎یابد تا در هزینه هایشان صرفه‎جویی شود.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه در استفاده از امتیاز وام ۸۰ میلیون تومانی بانک مسکن محدودیت وجود ندارد، گفت: کسانی که در سر رسید سپرده‎گذاری وام ۸۰ میلیون تومانی امکان خرید خانه و استفاده از این تسهیلات را ندارند می‌توانند ۱۳.۵ میلیون تومان در این حساب بگذارند و بقیه را از حساب پس انداز یکم خارج کنند.

او در عین حال تاکید کرد: اگر مبلغ باقی‎مانده در حساب صندوق پس‎انداز یکم از ۱۳.۵ میلیون تومان کمتر شود، امتیاز استفاده از وام ۸۰ میلیون تومانی از دست می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…