شهر جدید «پرند»؛ پایتخت مسکن مهر

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهر جدید «پرند»؛ پایتخت مسکن مهر لقب گرفته است و مدت‌هاست که خیلی از کسانی که در تهران شاغلند در خانه‌های مسکن مهر این منطقه سکونت می‌کنند.

شهر جدید «پرند»؛ پایتخت مسکن مهر

به گزارش مجله دلتا، به نقل از خبرگزاری فارس محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شهر جدید پرند گفت:‌ «در شهر جدید پرند مقرر شده بود ۹۶ هزار واحد مسکونی احداث شود که تاکنون ۶۵ هزار واحد آن افتتاح شده است. ضمن اینکه طی تفاهمی که با شرکت آبفای تهران روز گذشته داشتیم، قرار بر این شد تا مشکلات تحویل کنتور و انشعاب برای واحد مسکونی مهر مرتفع شود.»

وطن‌خواهی اعلام داشت که تا پایان سال جاری طی برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده ۱۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شود. اما خوشبختانه با تفاهمات صورت گرفته و تلاش‌های شرکت عمران در نهایت پرونده مسکن مهر این شهر در اردیبهشت سال آینده بسته خواهد شد.»

پرند بهشت می‌شود؟

مدیرعامل شهر جدید پرند در اولین نشست خبری‌اش اطلاعات آماری مهمی در خصوص آینده این شهر اعلام کرد: «امسال ۱۴ مدرسه را برای طراحی به سازمان نوسازی مدارس ارائه کرده‌ایم که در سال جاری مناقصه آن برگزار خواهد شد. برای ۸ مرکز محله نیز در حال مشارکت و سرمایه‌گذاری هستیم تا پارک، مدرسه، فرهنگسرا و مسجد احداث شود. بنابراین قرار است ۵۲ هزار متر مربع پارک، طراحی شود که به عنوان نمونه در این وسعت پارک مادر و کودک طراحی خواهد شد.»

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ما این است که احداث زمین‌های روباز و ورزش همگانی توسعه پیدا کند، گفت: برای شهر پرند مقرر شده یک پردیس سینمایی و یک ورزشگاه بزرگ به وسعت ۵ هزار متر مربع احداث شود. ضمنا طی دیداری که با مدیرعامل مترو تهران داشتیم تفاهم نامه‎ی جدیدی امضا شد که ۱۵۰ میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت عمران پرند به این حوزه اختصاص یابد تا بتوانیم تا چند ماه آینده اولین قطار پرند تا فرودگاه امام را راه‌اندازی کنیم.»

وطنی خواه- مسکن مهر- پرند

مسکن مهر گران نمی‌شود!

مدیرعامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سؤال که آیا با اتمام طرح مسکن مهر شهر پرند در سال آینده، متقاضیان باز هم شاهد افزایش قیمت خواهند بود یا خیر،‌گفت: «‌به هر حال بخشی از افزایش درآمد ناگزیر هستیم که انجام شود، چرا که اگر تا ماه‌های گذشته قیمت آسانسور ۲۰میلیون تومان بود در حال حاضر قیمت آن به ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون رسیده است.»

وطن‌خواهی همچنین نوید داد که افزایش قیمت شامل حال متقاضیان مسکن مهر نمی‌شود: «این افزایشی که در سال ۹۶ رخ داد قطعا دیگر شامل حال متقاضیان نخواهد شد، چرا که تمام تلاش ما این بود که هزینه‌های جمعی محوطه سازی و آماده سازی و انشعابات را دولت یا شرکت عمران متقبل شود تا به نوعی افزایش هزینه‌ها بر دوش متقاضیان نیفتد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…