آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران در حالی آغاز به کار کرد که چند سالی است به یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان خاورمیانه تبدیل شده است. این نمایشگاه بین‌المللی با نام نمایشگاه ایران کانفِیر (Iran Confair) هم شناخته می‌شود.

هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

 

به گزارش مجله دلتا به نقل از لست ایونت؛ نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران رویدادی تخصصی در حوزه ساختمان سازی است که متخصصان و فعالان این حوزه را دور هم جمع می‌کند. پارسال بیش از هزار شرکت داخلی و دویست شرکت خارجی در این رویداد شرکت داشتند و بیش از شش هزار نفر از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند.

این نمایشگاه رویدادی چهار روزه است که هر سال به همت اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود و در حوزه‌هایی همچون: ابزارها، تجهیزات و ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، تجهیزات ایمنی کار، در، پنجره، شیشه و ماشین آلات مرتبط، بالابر ها و آسانسورها، رنگ، چسب، رزین، عایق های صوتی و حرارتی، معماری، دکوراسیون، نمای ساختمان، و محوطه سازی، سنگ، لوازم و محصولات بهداشتی و ماشین آلات و ابزارهای مرتبط، لوله و اتصالات، سیستم های تصفیه فاضلاب، پوشش های سقف و دیوار و کاشی های پیش ساخته، کفپوش ها، مصالح اولیه ساختمان، حمام، سونا و آشپزخانه و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی فعالیت می‌کند.

پیش از این کشورهای زیادی در این نمایشگاه حضوری فعال داشته‌اند. پارسال، کشورهایی مثل ترکیه، چین، روسیه، ایتالیا، یونان، قبرس، فرانسه، بلژیک، ژاپن، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، سوئیس، فنلاند، استرالیا، سوئد، مالزی، انگلستان، آمریکا، پرتغال، نروژ، لهستان، ویتنام و هلند در این رویداد شرکت کرده‎اند و امسال هم شاهد حضور کشورهای مختلف در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران هستیم.

نمایشگاه خانه ملک مسکن

 

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران که به صورت سالانه برگزار می‌شود، امسال هم از روز پانزدهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به فعالیت کرده است و تا روز هجدهم مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان متخصصان و علاقه‌مندان دست اندر ‎کار امور ساختمان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه ایران کانفِیر (Iran Confair) به سایت امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…