دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز آپارتمان‌های نوساز نقلی

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاهش عرضه آپارتمان‌های نوساز 40 و 50 متری در شرایطی اتفاق می‌افتد که متقاضیان واحدهای نوساز به دلیل کاهش قدرت خرید تمایلی به خرید این واحدها نشان نمی‌دهند.
آگهی‌ آپارتمان‌ های نقلی
بررسی تازه‌ترین آگهی‌ آپارتمان‌ های نقلی نوساز و کلیدنخورده از جمله واحدهای ۴۰ و ۵۰ متری نشان می‌دهد که عرضه این آپارتمان‌ها بسیار کم‌تعداد f,ni و در برخی از محله‌های مصرفی نزدیک به صفر است.

به گزارش مجله دلتا ماجرای کمبود عرضه آپارتمان‌های نوساز در بازار فروش مسکن تهران جدید نیست و پیشینه دست‌کم یک ساله دارد. با این حال در تمام ماه‌های گذشته همواره در همه گروه‌های ملکی امکان جست‌وجوی واحدهای کلیدنخورده که از سوی سازنده‌ها برای تامین نقدینگی مورد نیاز شروع پروژه جدید، اصطلاحا «تک‌فروشی» می‌شد، وجود داشت.

هر چند که در ماه‌های گذشته در هر مجتمع مسکونی یک یا حداکثر دو واحد از آپارتمان‌های تکمیل شده متعلق به سازنده برای فروش عرضه می‌شد، اما همین مقدار نیز به دلیل کمبود متقاضی، تا حدودی پاسخگوی نیاز بازار بود، اما در چند هفته اخیر از تعداد آپارتمان‌های نوساز عرضه شده برای فروش در گروه واحدهای نقلی به شدت کاسته شده و تعدادی از فروشنده‌ها پس از اینکه خریدار اعلام آمادگی کرده، از فروش انصراف داده‌اند.

برخی از واسطه‌های ملکی می‌گویند از آنجا که روند تورم ملکی در ماه‌های اخیر با وجود رکود معاملاتی، متوقف نشده است، این گروه از فروشنده‌ها که به خوبی می‌دانند با توجه به میانگین استطاعت متقاضیان مسکن، امکان بهترین عرضه در تناسب با تقاضا را دارند، ترجیح داده‌اند از فروش دست بکشند.

از گذشته مرسوم بوده که آپارتمان‌های نقلی را به لحاظ زود نقدشوندگی با «طلا» و «پراید» مقایسه می‌کردند و به همین خاطر اکنون فروشندگان این املاک، دلیلی برای عجله نمی‌بینند، چراکه تصور می‌کنند در هر زمان می‌توانند آپارتمان‌های خود را برای فروش عرضه کنند و همواره برای این املاک مشتری وجود دارد.

در جدول زیر جدیدترین آگهی‌ آپارتمان‌ های نقلی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت واحدهای مسکونی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “یک سوءتفاهم درباره مالیات خانه‌های خالی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds