راهنمای ست کردن رنگ آبی

۶
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ آبی از گذشته تا به حال، نماد آرامش و رهایی بوده و از لحاظ روانشناختی، ست کردن رنگ آبی برای مصاحبه‌ها و جلسات بزرگ، بهترین انتخاب است زیرا حس اعتبار و اعتماد به نفس را به فرد القا می‌کند.
ست کردن رنگ آبی

از جمله افرادی که از ست کردن رنگ آبی در طراحی‌های خود به وفور استفاده می‌کند ویکتوریا بکهام است. همانطور که می‌دانید آبی از رنگ‌های سرد است و رنگ‌بندی متنوعی از جمله آبی آسمانی، نیلی، آبی سیر یا سرمه‌ای، لاجوردی و آبی نفتی دارد. به دلیل وسعت و تنوع رنگ آبی، انواع ست لباس دانشگاهی، ست مجلسی و رسمی را می‌توان با این رنگ ساخت. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

این رنگ سرد اگر در تناقض با رنگ‌های گرمی مثل زرد و نارنجی قرار بگیرد، ظاهری دل فریب و خاص را نمایان می‌کند.

همچنین استایل منوکروم که استفاده از چند رنگ طیف آبی است می‌تواند اثر بخش باشد به خصوص زمانی که پارچه‌ای ساده در لباس شما به کار رفته باشد که این ترکیب رنگ خود ترندی جذاب و متفاوت به حساب می‌آید و این جمله را یادآور می‌شود که زیبایی در سادگی است. به نقل از ویکتوریا بکهام طراح لباس مشهور: کم هم خود زیاد است.

ست آبی

سفید

سفید و آبی به خصوص آبی آسمانی برای همه ما یادآور دریا و آسمان است. رنگ سفید این قابلیت را دارد که آبی را بارزتر نشان دهد و جلوه بیشتری به آن بدهد. در این میان برای تکمیل استایل می‌توانید رنگ بنفش را در اکسسوری خود به کار گیرید، ست کردن رنگ آبی با این رنگ سرد استایلی جسورانه به شما می‌دهد.

آبی و سفید

خردلی

رنگ خردلی در ترکیب با آبی تیره ظاهری شیک به شما می‌دهد به خصوص اگر خردلی در کتی چرم همراه با جین تیره قرار بگیرد که همچنان ترند و به روز است.

آبی و خردلی

سبز

سبز و آبی دو ترکیب جدایی ناپذیراند، اگر به سبک سنتی علاقه دارید آبی لاجوردی را با سبز ترکیب کنید. این ترکیب یادآور چیست؟ بله کاشی کاری‌های ایرانی. برای تکمیل استایل خود می‌توانید از رنگ زرد استفاده کنید برای مثال کیف می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

آبی و سبز

نارنجی

نارنجی رنگی گرم و مکمل آبی است. بنابراین ترکیب این دو رنگ یکی از بهترین هاست. دست شما در این ترکیب کاملا باز است. می‌توانید  شیدهای مختلفی از نارنجی به سمت زرد و آبی به سمت سبز را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از گرمی نارنجی بکاهید، می‌توانید از آبی کم رنگ استفاده کنید هم چنین آبی کاربنی با نارنجی نیز استایل فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

آبی و نارنجی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “لباس‌های قرمز جذاب” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در ۷:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۶:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۲:۳۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۲:۳۸ ب٫ظ

  5. روزبهانی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۲ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…