۲ اشتباهی که شما را پیر نشان می‌دهد

۰
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید خودمان متوجه نیستیم که چگونه ظاهرمان را با اشتباهاتمان، پیر و بیشتر از سنمان نشان می‌دهیم!
پیر نشان می‌دهند

همه ما این کارها را انجام داده ایم! همه ما در دوره‌ای در انجام قوانین مد کوتاهی کرده‌ایم و چیزهایی که نباید را پوشیده‌ایم. برای همه اتفاق می‌افتد اما ما اینجا هستیم تا شما هرگز این جنایات مد را در حق خود انجام ندهید؛ زیرا آنها به طور جدی شما را پیر نشان می‌دهند . با ما باشید تا ببینید چگونه با رعایت چند نکته ساده در لباس پوشیدن می‌توانید خود را از شر پیری زودرس نجات دهید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

پوشش مناسب

۱- پوشیدن لباسی که اندازه شما نیست

لباس‌های بیش از حد تنگ و کوتاه مثل دامن یا شلوارک کوتاه و همچنین لباس‌های بیش از حد گشاد مثل شلوارهای شل و ول و بلوزهای سایز بزرگ، لباس‌هایی هستند که شما را شلخته نشان می‌دهند. شلخته لباس پوشیدن شما را مسن جلوه می‌دهد زیرا اینطور به نظر می‌رسد که شما اهمیتی برای خود قائل نیستید. در جامعه معمولا کسانی که سن و سالی از آن‌ها گذشته نسبت به ظاهرشان بی‌اهمیت هستند و بالعکس دختران جوان و سرزنده، حسابی به خود می‌رسند. هرچند این در مورد همه صدق نمی‌کند اما نگاه عمومی در مورد افراد شلخته چنین است.

چند نفر از شما هنوز معتقد است که با پنهان شدن در لباس‌های بزرگ، کوچک‌تر به نظر می رسد؟ ما به شما قول می‌دهیم که اینطور نیست. این یک تصور غلط است و با این کار نه تنها ایرادهای اندامتان پنهان ‌نمی‌شود بلکه دارید بزرگ‌ترین اشتباه زندگیتان را مرتکب می‌شوید. این نوع لباس پوشیدن می‌تواند نشان دهنده عدم اعتماد به نفس نیز باشد؛ پس به طور جدی از آن پرهیز کنید.

۲- پوشیدن مدهای قدیمی یا مد مناسب برای جوان‌ها

در واقع این اشتباه ممکن است بدترین اشتباهی باشد که انجام می‌دهید. در همین لحظه نمونه‌های زیادی از لباس‌های از مد افتاده را می‌توانید دور بریزید. کافیست در کمدتان را باز کنید و تصمیم بگیرید. بعد با دست و دلبازی تمام لباس‌های دمده را دور بریزید. به همین راحتی!

زن جوان

می‌توانید از این لباس‌ها شروع کنید:

  • شلوارهای میدی
  • دامن‌های بلند (که منظور دامن‌های ماکسی نیستند. این دو با یکدیگر تفاوت دارند.)
  • کفش با پاشنه و لژ بسیار بلند (نه پاشنه‌های معمولی، منظور پاشنه‌های اغراق شده است.)

همچنین مدهایی که برای سن شما زیادی جوان باشند:

  • تی شرت‌های تایپوگرافی (که پیام و نوشته روی آن‌ها به چشم می‌خورد.)
  • لگ‌ها

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “خانم‌های چاق در باشگاه چه بپوشند؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…