دکوراسیون پذیرایی مربع شکل

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب رنگ مناسب و نور کافی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مربع شکل بسیار ضروری است و شما بعد از اینکه پذیرایی را به خوبی طراحی کردید باید به این دو مورد هم فکر کنید.
v دکوراسیون پذیرایی مربع شکل

ابعاد و فضای اتاق پذیرایی هر خانه‌ای می‌تواند تاثیر زیادی روی طراحی دکوراسیون پذیرایی و چیدمان مبلمان داشته باشد, در این مطلب از مجله دلتا درباره دکوراسیون پذیرایی مربع شکل  صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

برخی از پذیرایی‌ها به شکل مربع یا مستطیل طراحی می‌شوند، طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی  مربع شکل کمی دشوار است و باید با دقت و حساسیت زیادی انجام شود همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی این مدل پذیرایی‌ها باید از فضای پذیرایی برای چیدمان وسایل مختلف نهایت استفاده را ببرید.

چیدمان پذیرایی مربع

چیدمان پذیرایی مربع شکل با طراحی زیبا و مدرن

در طراحی دکوراسیون پذیرایی شکل ابتدا باید یک نقطه کانونی برای اتاق پذیرایی انتخاب کنید که این نقطه کانونی می تواند تلویزیون یا در صورت وجود شومینه در فضای پذیرایی، شومینه باشد, سپس بعد از انتخاب نقطه کانونی می‌توانید مبلمان را به شیوه‌ای اصولی و مناسب  رو به روی نقطه کانونی قرار دهید.

مبلمان را می توانید به صورت کلاسیک و یا مدرن در فضای پذیرایی خود بچینید. مبلمان را در پذیرایی‌های مربع در امتداد یک خط بچینید و دکوراسیونی ساده و کلاسیک را در فضای پذیرایی خود ایجاد نمایید همچنین می‌توانید مبلمان را به صورت زاویه دار بچینید و دکوراسیون پذیرایی مدرن و متفاوتی را به وجود آورید.

اگر پذیرایی منزل شما کوچک است و به صورت مربع طراحی شده است می‌توانید از رنگ‌های روشن برای طراحی دکوراسیون پذیرایی‌های مربع شکل با مساحت کوچک استفاده کنید.
طراحی نورپردازی در اتاق‌های پذیرایی مربع یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکوراسیون پذیرایی

انتخاب رنگ و نور مناسب برای طراحی دکوراسیون

برای اینکه دکوراسیون پذیرایی را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید، بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که هماهنگی بیشتری با یکدیگر دارند و یک دست هستند. این رنگ ها موجب می‌شود که پذیرایی شما زیباتر از آنچه که هست نشان داده شود. دقت داشته باشید که اگر پذیرایی شما تا حدودی کوچک است و مساحت آن هم به صورت مربع می باشد، باید از رنگ های روشن برای طراحی آن استفاده کنید تا بزرگتر از آنچه که هست نشان داده شود. در واقع باید بدانید رنگ‌های روشن تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت پذیرایی ها دارند.

چیدمان پذیرایی مربع

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل، مطلب “ترفندهایی برای دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…