شگفتی افتخار آفرین آژانس عضو وب سایت دلتا!

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شگفتی افتخار آفرین دیگری از آژانس عضو وب سایت دلتا در تیر ماه ۹۷ پدید آمد.

مراسم جشن معرفی آژانس برتر گروه دلتا در تیر ماه ۹۷؛ چهارشنبه سوم مرداد ماه با حضور مدیر عامل و جمع زیادی از مدیران؛ مسئولان و کارکنان گروه دلتا برگزارشد.

شگفتی افتخار آفرین

محمد تقوی: « موفقیت‎های بسیار و پی‎در‎پی آژانس ۵ عضو وب سایت دلتا، باور کردنی نیست »!

مدیر عامل دلتا در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: «شاید در تاریخ آژانس‎های ایران؛ هنوز آژانسی نیست که در سال گذشته با رکورد بسیار بالا ۹ بار اول شده باشد و امسال نیز؛ طی ماه های گذشته از سال ۹۷؛ اول شود.»

شگفتی افتخار آفرین

به گزارش مجله دلتا محمد تقوی؛ ضمن تبریک به مدیران، سرپرستان، مشاوران و کارکنان آژانس ۵ تصریح کرد: «موفقیت های پی در پی آژانس ۵ برای همکاران سایر آژانس‎ها نیز باور نکردنی نیست و من به وجود این همکاران تلاشگر افتخار و امروز همه وقتم را صرف تحسین آنها می­کنم.»

مدیر عامل دلتا در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: « پیش‎تر گفته بودم که باید به این باور برسید که در هر موقعیتی که هستید؛ یک بیزنس من و صاحب شغل خودتان هستید بدون آنکه برای این شغل امکاناتی را فراهم کرده باشید.»

وی افزود: « خوشبختانه  همکارانم در آژانس ۵ سخنان مرا درک کرده و به ماهیت کارشان واقفند و راههای کسب  موفقیت را به خوبی می‎­شناسند.»

مدیر عامل دلتا؛ با تاکید برنقش وب سایت ملکی جهانی دلتا در معرفی املاک بی نظیر در سراسر ایران؛ از مشاوران  آژانس ها خواست تا آگهی های ملکی خود را در وب سایت دلتا www.delta.ir  ثبت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

محمد تقوی؛ با قدردانی از مدیران؛ مسئولان و کارکنان آژانس های دلتا؛ آژانس های ۵؛ ۸۵۰ و ۲×۲ را به عنوان مقام اول تا سوم معرفی کرد و با اهدا جوائز نقدی و تقدیر نامه به مدیران آژانس ۵؛ تندیس دلتا را به سبب اول شدن آزانس ۵ درسه ماه متوالی در سال ۹۷ به مدیران آژانس اهدا کرد.

 باز هم مسکن ۵ اول شد!

در ادامه این مراسم پوریا کهنسال مدیر معاملات آژانس ۵؛ کسب رتبه اول برای چهارمین بار در سال ۹۷ را به همکارانش تبریک گفت. او افزود: در دلتا در سایه امنیت و با آرامشی بی نظیر فعالیت می کنیم و همین عوامل باعث شده است با خیالی آسوده و در کمال احترام به مشتریان گرامی خدماتی ارزنده ارائه دهیم.

DSCN4697 شگفتی افتخار آفرین آژانس عضو وب سایت دلتا!

او با تاکید بر تکریم و احترام به حقوق مشتریان از همکارانش خواست تا در دستیابی به موفقیت های بیشتر؛ هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل بر اجرا را سرلوحه کارهایشان قراردهند. وی همچنین با تاکید بر اهمیت بازاریابی و برخورد مناسب با مشتریان، از همکاران معاملاتی است تا با استفاده از فرصت های وب سایت ملکی جهانی دلتا، آگهی‎های ملکی خود را به طور گسترده در وب سایت دلتا قرار دهند.

DSCN4765 شگفتی افتخار آفرین آژانس عضو وب سایت دلتا!

در این مراسم همچنین علی سیار مدیر معاملات آژانس ۵؛ در سخنانی با تبریک موفقیت های پی در پی این آژانس در سال گذشته در ماه های گذشته امسال از آنها خواست تا از امکانات پیشرفته وب سایت دلتا برای ثبت آگهی های ملکی خود به  بهترین نحو استفاده کنند. او همچنین از کارکنان دفتر مرکزی دلتا که در پیشبرد اهداف دلتا تلاش می کنند سپاسگزاری  کرد.

در این مراسم نفرات برگزیده آژانس ۵ در تیرماه ۹۷ به این شرح معرفی شدند:

سرپرستان:

نفر اول: خانم تابش     نفر دوم: آقای تجریشی         نفرسوم: آقای مختاری

سرپرست اول اجاره از آژانس ۵ : آقای صفایی

سرپرست اول اجاره در کل دلتا از آژانس ۸۵۰ : آقای کرمی

مشاوران :

نفر اول: آقای ساشا         نفر دوم: آقای خداوردیان      نفر سوم: آقای عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…