چیدمان انواع شلف و کاربرد آن در دکوراسیون

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قفسه‌های دیواری ( شلف‌ها) عناصر بسیار خوبی برای اضافه شدن به فضای خانه محسوب می شوند، به ویژه برای کسانی که در خانه‌های کوچک خود نیاز به فضای بیشتری دارند.
انواع چیدمان شلف

هرقدر تکنولوژی پیشرفت کند و خانه‌ها مدرن و هوشمند شوند، برخی وسایل مانند قفسه یا شلف همواره وجودشان لازم و ضروری است. قفسه‌ها یا شلف‌ها تجهیزاتی کاربردی هستند که به نظم و مرتب نگه داشتن خانه کمک می‌کنند. در این نوشته از مجله دلتا به بررسی انواع چیدمان شلف و کاربرد شلف ها در دکوراسیون خانه خواهیم پرداخت.

شلف‌ها روی دیوار آشپزخانه

انواع چیدمان شلف

شلف‌ها را می‌توان به تنهایی یا در کنار کابینت‌های آشپزخانه نصب کرد. این کار نه تنها ظاهری دلبازتر به آشپزخانه می‌دهد، بلکه فضایی با سبک روستایی در آشپزخانه ایجاد می‌کند. استفاده از طبقات سراسری و یا شلف‌های کوچک‌تر برای دکوراسیون آشپزخانه امکان‌پذیر است.

شلف در اتاق خواب

اتاق خواب

در اتاق خواب، برای نگهداری لوازم، اکسسوری و لوازم تزئینی می‌توان از انواع شلف استفاده کرد. استفاده از شلف‌هایی هماهنگ با رنگ تخت خواب بر روی دیوار مقابل تخت خواب، نه تنها باعث تزئین دیوار می‌شود، بلکه ظاهر متفاوتی نیز به فضا خواهد بخشید. این نوع کاربرد شلف ها در دکوراسیون، فضایی خاص و متفاوت را ایجاد می‌کند. معمولا شلف را روی دیوارهایی که در زیر آن تخت خواب قرار دارد، نصب می‌کنند که بسیار جلوه خوبی دارد.

شلف‌های دیواری در اتاق نشیمن

 آشپزخانه

یکی از کاربرد شلف ها در دکوراسیون استقبال بسیار گسترده از آن در اتاق پذیرایی یا ناهارخوری است. در گوشه‎هایی که معمولا خالی و بدون کاربرد هستند، انواع چیدمان شلف می‌تواند ایده جالبی باشد که هم فضا را پر می‌کند و هم می‌تواند جایی برای نگهداری اکسسوری‌ها باشد.

شلف‌ها در بالای میز تلویزیون

شلف دیواری

ترکیب شلف و باکس در کنار میز تلویزیون زیبایی خاصی به این فضا در داخل خانه می‌بخشد. می‌توان از انواع چیدمان شلف در کنار میز تلویزیون در اتاق نشیمن استفاده کرد. یا می‌توان یک فضای تاثیرگذار بر روی یک دیوار با طراحی‌های متفاوت ایجاد کرد و با استفاده از شلف‌ها و طبقه بندی‌های مختلف، از آن به عنوان یک میز تلویزیون استفاده کرد.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…