پارک ملی دیلیجان در ارمنستان

۰
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طبیعت خارق العاده، دشت های پرگل، رودخانه های فصلی، جنگل های انبوه و طبیعت غرق در مه تنها بخشی از جاذبه های پارک ملی دیلیجان به شمار می روند.
پارک ملی دیلیجان

طبیعت خارق العاده، دشت های پرگل، رودخانه های فصلی، جنگل های انبوه و طبیعت غرق در مه تنها بخشی از زیبایی پارک ملی دیلیجان به شمار می‎روند. وقت را تلف نکنید، همراه مجله دلتا بیایید تا با چشمان خودتان این طبیعت بهشتی را از نزدیک ببینید.

پارک ملی دیلیجان

چرا پارک ملی دیلیجان ارمنستان؟

با انتخاب این پارک ملی، در سوئیس ارمنستان گردش می کنید. طبیعت و تنوع گونه های گیاهی و جانوری این پارک منحصر به فرد و یکی از ۴ پارک ملی این کشور است. با سفر به این پارک، تفریحات و دیدنی های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد.

دیدنی های پارک ملی

پارک ملی دیلیجان دیدنی های بسیاری دارد که در این جا ما با جذاب ترین ها آشنا می شویم:

دریاچه پارز، صومعه هاگارتسی، صومعه گشوانک، دریاچه گش، صومعه ماتوساوانک، صومعه جوختاک وانک، دریاچه تزرکا، صومعه آغاوناوانک، قلعه مانتاش، تفریحات پارک ملی دیلیجان

جهانگردی

امکانات تفریحی

کوهنوردی و پیاده روی

یکی از بهترین فرصت های کوهنوردی و طبیعت گردی همزمان را در سوئیس ارمنستان یعنی در این پارک خواهید داشت. خوب است بدانید برای این کار مسیرهای مختلفی وجود دارد که در طی آن ها علائم راهنمای گردشگران و امکانات دیگری تعبیه شده است.

ارمنستان

 پیک نیک

در بخش های زیادی از پارک ملی می توانید پیک نیک کنید. از اطراف دریاچه های بزرگ و کوچک پارک ملی گرفته تا در دیگر بخش ها.

پارک جنگلی دیلیجان

ماهیگیری

دریاچه های پارز و گش در خود ماهی های بزرگ و کوچکی دارند و شما این اجازه را دارید تا در این محوطه به ماهیگیری مشغول شوید. اگر از علاقه مندان این تفریح هستید، آوردن وسایل ماهیگیری را فراموش نکنید.

جهانگردی

قایق سواری

اگر راه تان را به سوی دریاچه پارز کج کنید، قایق های بزرگ و کوچکی را در این دریاچه زیبا خواهید دید که امکان گردشی آبی را برای شما فراهم می کنند.

عکاسی

محال است به دل طبیعت دل انگیزی چون پارک ملی دیلیجان بروید و چند عکس نگیرید. فرقی ندارد عکاسی حرفه ای هستید و یا گردشگری علاقه مند به ثبت تصاویر. دوربین تان را همراه آورید و از داشتن باتری و کارت حافظه اضافی مطمئن شوید. همچنین اگر به عکاسی از حیات وحش علاقه دارید، باید بدانید  این پارک موقعیت بسیار جذابی برای این کار است، بنابراین لنز تله خود را فراموش نکنید.

ارمنستان

پرنده نگری

در پارک دیلیجان پرندگان بسیاری زندگی می کنند که می توانید آن ها را از نزدیک ببینید. بنابراین دوربین شکاری خود را فراموش نکنید و مدتی را نیز به این کار اختصاص دهید.

پارک جنگلی دیلیجان

اسب سواری

یکی دیگر از تفریحات جذاب در پارک ملی، اسب سواری است. برای این کار خودتان را به یکی از روستاها برسانید و در ازای اسب سواری، هزینه ای به بومیان آن جا بپردازید.

ارمنستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…