راهنمای انتخاب و خرید ساس بند مردانه

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساس بند مردانه یا همان ساسپندر یک جایگزین شیک و زیبا برای کمربند است که جزو اکسسوری‌های محبوب مردانه محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد.
ساس بند مردانه

از ویژگی‌های خوب ساس بند مردانه این است که با توجه به مدل و جنس و یا حتی رنگ و شکل ساس بند‌ها می‌توان از آن‌ها هم در استایل‌های اسپرت و هم رسمی استفاده کرد. ساس بند‌ها مثل دو نوار روی دوش و شانه قرار می‌گیرند و از جلو و پشت شلوار از طریق گیره‌های کوچک و یا در مدل دکمه‌ای، از طریق دکمه‌های روی کمر شلوار‌ها وصل می‌شوند. نمای پشتی آن‌ها نیز مثل  X و Y  است. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

ساسپندر

انواع ساس بند مردانه

ساس بند‌ها معمولا طول ۴۶ سانتی‌متری دارند و به وسیله گیره‌های کوچک می‌توان سایز آن‌ها را تغییر داد. همچنین عرض بند آن‌ها، بسته به مدلشان بین ۲.۵ تا ۳ سانتی‌متر است. ساسپندر یا ساس بند‌های مردانه تنوع فراوانی در طرح و جنس دارند که این گزینه می‌تواند راهنمای شما هنگام خرید ساس بند مناسب استایلتان باشد. برای مثال برای تیپ‌های رسمی و مجلسی، بهتر است از ساس بند‌های پهن‌تر و با جنس ابریشم یا پارچه‌های براق استفاده کنید و برای تیپ اسپرت، ساس بند‌های چرمی و عرض باریک و طرحدار را در نظر داشته باشید.

پوشش مناسب

راهنمای خرید ساس بند

طرح جذاب و شیک ساس بند مردانه برای تمام افراد با هر سن و سالی مناسب است و باعث جذابیت بیشتر استایل‌های مردانه می‌شود؛ اما نکته‌ای که در هنگام خرید باید حتما به آن توجه کنید طرح و مدل ساس بند است.

  • برای مثال ساس بند‌های با بند نازک بیشتر جوان پسند هستند و به درد استایل‌های اسپرت و کژوال می‌خورند؛ در حالی که مردان میانسال ساس بند‌هایی با بند پهن‌تر و طرح پارچه‌ای و کلاسیک را ترجیح می‌دهند.
  • همچنین ساس بند‌ها به دو نوع کلیپسی و دکمه‌ای تقسیم می‌شوند؛ پس حتما هنگام خرید توجه کنید که اگر داخل شلوار شما، دکمه‌ اتصال ساس بند دکمه‌ای تعبیه نشده از خرید آن حذر کنید و به دنبال ساس بند کلیپسی باشید.
  • جنس و طرح مناسب را بخرید! اگر برای استایل اسپرت و شلوار جینتان ساس بند تهیه می‌کنید، بهتر است به دنبال ساس بند‌های چرمی و یا پارچه‌ای طرحدار باشید و اگر برای کت و شلوار و استایل مهمانی یک ساس بند می‌خواهید، ساس بند‌های ساتن و ابریشم ساده و همرنگ کت و شلوار یا پاپیون و کرواتتان مناسب شما خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با رازهای خوش‌تیپی آقایان، “استفاده از زیورآلات مردانه” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…