اشتباهات رایج خانم‌ها در انتخاب لباس خانه

۲
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر در نگاه اول خرید لباس راحتی، کاری آسان بنظر می‌رسد اما در انتخاب ست لباس خانگی زیبا و راحت زنانه نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید.
esmara damen fashionshirt 6 اشتباهات رایج خانم‌ها در انتخاب لباس خانه

خوب لباس پوشیدن و انتخاب لباس‌های راحتی مناسب باعث می‌شود در وهله اول به خودتان احترام بگذارید و دیگران هم خود به خود احترام بیشتری برای شما قائل شوند. در این مقاله همراه ما باشید تا با بررسی چند اشتباه رایج در انتخاب لباس خانگی آشنا شوید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

پوشش مناسب

لباس‌های خانگی خود را طبقه بندی کنید

یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانم‌ها در استفاده از لباس‌های خانگی مرتکب می‌شوند این است که لباس‌های راحتی خود را طبقه‌‌بندی نمی‌کنند. یعنی مشخص نیست کدام لباس برای خواب است و کدام برای استفاده روزمره. سعی کنید حتما لباس خواب خود را از سایر لباس‌های راحتی جدا و صبح به محض بیدار شدن لباس خوابتان را عوض کنید. استفاده طولانی مدت از لباس خواب باعث می‌شود که در طول روز احساس خمودگی و کسلی کنید و از آن حس و حال خواب خارج نشوید.

لباس خانگی کهنه نپوشید

یکی دیگر از اشتباهاتی که معمولا خانم‌ها انجام می‌دهند این است که به خودشان توجه کافی نمی‌کنند و فقط وقتی در حضور دیگران باشند ظاهر آراسته ای دارند. درست است که اسم این لباس‌ها لباس خانگی است و بیرون از خانه کسی شما را با این لباس‌ها مشاهده نمی‌کند ولی دلیل نمی‌شود که به خودتان بی‌توجهی کنید. کمد لباس‌هایتان را وارسی کنید و آن‌هایی را که کهنه و رنگ و رو رفته‌اند، دور بیندازید. البته بهتر است یک دست لباس نه چندان نو برای مواقعی که مثلا کار خانه تکانی انجام می‌دهید و یا با مواد سفید کننده کار می‌کنید و یا هر کاری که انجام آن ممکن است به لباس‌تان آسیب برسد، کنار بگذارید.

لباس راحتی مناسب اندازه خودتان انتخاب کنید

شاید تصور می‌کنید چون اسم لباس‌های خانگی لباس راحتی است، پس فرقی نمی‌کند که چه اندازه‌ای داشته باشند و هر چه راحت تر بهتر. لباس خانگی اگر چه راحت است ولی چون مدت طولانی به تن شما می‌ماند باید بیشتر به سایز و اندازه آن دقت داشته باشید. معمولا لباس‌های راحتی شامل تیشرت یا بلوز آستین بلند و شلوار راحتی است و لباس‌هایی که تنگ و جذب و چسبان باشند در این دسته قرار نمی‌گیرند.

انعطاف پذیری یک اصل مهم در خرید ست لباس راحتی است. لباس‌های راحتی باید راحت پوشیده و راحت و بدون کمک دیگران هم از تن خارج شوند. از خرید لباس‌هایی که با بندینک و زیپ و دکمه تزئین شده‌اند و یا سایر تزئینات دست و پاگیر را دارند، خودداری کنید.

لباس در خانه

لباس متنوع بپوشید

بیشتر خانم‌ها شاید بدون آنکه قصد قبلی داشته باشند به سمت یک رنگ و طرح خاص متمایل هستند. مثلا بعضی‌ها به طرح‌های راه راه علاقه‌مندند و اگر کمد لباس‌هایشان را ببینید متوجه می‌شوید که بیشتر لباس‌ها را از طرح‌های راه راه انتخاب کرده‌اند. برخی به رنگ خاصی علاقه دارند و مثلا بیشتر لباس‌های کمدشان طیف بنفش است. در بیشتر موارد این انتخاب‌ها ناخودآگاه صورت می‌گیرد. برای تنوع هم که شده سعی کنید از طرح‌های متنوع و حتی طرح‌هایی که شاید هیچوقت انتخاب شما نبوده‌اند استفاده کنید. مثلا طرح‌های عروسکی یا از رنگ‌های کاملا شاد و پر زرق و برق استفاده کنید.

خوبی خرید لباس راحتی متنوع در این است که چون در محیط خانه از آن استفاده می‌کنید خیلی درگیر نظر دیگران نیستید و دست شما برای خرید باز است و می‌توانید همه مدل‌های مورد علاقه خودتان را امتحان کنید و ریسک بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “چگونه از لباس‌هایمان نگهداری کنیم” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۳۹۹ در ۲:۲۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…