دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آخرین مهلت ثبت‌نام وام اجاره

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهلت ثبت نام وام اجاره در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (٩ مردادماه) به پایان خواهد رسید و از ۱۵ تا ۲۰ مرداد معرفی متقاضیان دریافت این تسهیلات به بانک‌ها آغاز می‌شود.
ثبت نام وام ودیعه

متقاضیان واجد شرایط دریافت وام اجاره می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، در ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات اجاره شرکت کنند. ثبت نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۰ صبح (شنبه- ۴ مردادماه) آغاز شده و تا پنجشنبه (٩ مردادماه) ادامه خواهد یافت.

به گزارش مجله دلتا، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:از آنجا که ثبت نام وام ودیعه مثل ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ملی در دوران شیووع کرونا است، تصمیم بر این شد که فعلا ثبت نام اولیه از طریق ارسال پیامک باشد و در مراحل بعدی متقاضیان در زمان‌بندی اعلامی باید در سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.tem.mrud.ir  ثبت نام کنند.

محمود محمودزاده افزود: فرم (ج) متقاضیان دریافت این تسهیلات باید «سبز» باشد، همچنین نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا نیز از جمله شرایط دریافت این وام است. علاوه بر این، متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات همراه با کد رهگیری باشند.

این وام که برای مستاجران تهرانی ۵۰ میلیون تومان، مستاجران شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان است با نرخ سود ۱۳ درصد تعیین شده است، اقساط ماهانه ندارد و مستاجران فقط سود ۱۳ درصد را به صورت ماهانه به بانک پرداخت می‌کنند، وام به حساب مالک واریز و پس از پایان قرارداد، اصل مبلغ به بانک برگردانده می‌شود.

گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه شامل کارگران و حقوق بگیران ثابت، (با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های پنج نفره و بیشتر)، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار هستند که در این زمینه وثایق لازم برای اخذ وام متعاقبا از طریق سامانه طرح اقدام ملی اعلام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خبر خوش برای مستاجران؛ نرخ اجاره کاهش می‌یابد!” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۸ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds