خرید امن از پیج‌های اینستاگرام

۱
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از فضای مجازی و امکاناتی که این فضای اینترنتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، روز به روز در حال افزایش است. یکی از این امکانات، فراهم آوردن امکان خرید و فروش محصولات از طریق فضای مجازی و بدون نیاز به مراجعه حضوری است.
خرید امن از اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که تمرکز آن بر به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو است. یکی از ابعاد آن فراهم آوردن امکان خرید و فروش از طریق فضای مجازی است. از آنجا که فروشندگان اینستاگرامی نیازی به ثبت پیج خود نداشته و نظارت چندانی بر روند کار آن‌ها وجود ندارد، امکان سوء استفاده و کلاهبرداری در این بستر بسیار زیاد است. اما در این بین، راه‌هایی وجود دارند که بتوان با تکیه بر آن‌ها، خرید امن از اینستاگرام داشت. در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص نحوه خرید امن و شکایت از پیج‌های اینستاگرام می‌پردازیم. با بخش حقوقی مجله دلتا همراه باشید.

خرید اینترنتی

نحوه خرید امن از اینستاگرام

در صفحات اینستاگرام، عکس‎هایی از محصول با توضیحاتی در خصوص قیمت و یا کیفیت محصولات درج می‌شود. اولین نکته‌‎ای که توجه به آن قبل از اقدام برای خرید ضروری است، آن است که از فروشنده بخواهید از خود محصولی که در اختیار دارد تصویری برای شما ارسال کند.

با این اقدام می‌توانید مطمئن شوید که تصویر به اشتراک گذاشته شده از عکس‌های ژورنالی محصول نبوده و کیفیت تصویر با کیفیت محصول برابر است. همچنین قبل از سفارش محصول، نظرات مخاطبان و تجربه آن‌ها از خریدشان را بررسی کنید.

بهترین راهی که پیش روی شما برای خرید امن از اینستاگرام قرار دارد آن است که، از پیج‌‎هایی که پشتوانه سایت دارند، خرید کنید. همچنین توصیه می‌شود که خرید و پرداخت از طریق درگاه خود سایت انجام گیرد.

از آنجا که سایت‌های اینترنتی نظارت دقیق‌تری دارند و در اغلب موارد به ثبت می‌رسند، بسیار امن‌تر از پیج‌های اینستاگرامی است. زیرا در اغلب موارد، فروشنده از شما می‌خواهد که نصف قیمت و یا تمام مبلغ را پرداخت کنید تا محصول را برای شما ارسال کند.

قبل از پرداخت هرگونه وجهی بهتر است با فروشنده بر سر برگرداندن کالا و یا تعویض محصول، در صورتی که دارای مشکلی باشد به توافق برسید.

یکی دیگر از راهکارهای ایمنی که پیش روی خریداران قرار دارد، پرداخت در منزل است. به این صورت که، محصول به دست خریدار رسیده و بعد از آن‌که از سلامت محصول اطمینان حاصل شد، مبلغ خرید، به پست یا پیک پرداخت شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “نحوه شکایت از پیج های اینستاگرامی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات حقوقی

همچنین بخوانید

چه زمانی داشتن وکیل برای طلاق توافقی الزامی است؟

یکی از سؤالاتی که از ما پرسیده می‌شود آن است که داشتن وکیل برای طلاق توافقی الزامی است یا …