دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز آپارتمان در شرق تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صرف نظر کردن مالکان از ادامه قیمت‌گذاری هیجانی در منطقه 4، پرمعامله‌ترین منطقه شرق تهران از احتمال توقف افزایش قیمت مسکن در روزها و هفته‌های آتی خبر می‌دهد.
قیمت روز آپارتمان در شرق تهران

بررسی قیمت روز آپارتمان در شرق تهران از طریق آگهی‌های ملکی نشان می‌دهد سازندگانی که تا اوایل هفته گذشته قیمت‌های خود را چند روز یکبار تغییر داده و مرتب قیمت‌های بالاتری را برای فروش پیشنهاد می‌کردند تا حدی که در بسیاری از موارد موجب بر هم خوردن معامله‌ای که توافق اولیه درباره آن صورت گرفته بود، می‌شد، از این روند صرف نظر کرده‌اند.

به گزارش مجله دلتا روند تثبیت قیمت مالکانی که تا پیش از این روی موج تغییرات قیمت اعلامی سوار بودند نشان می‌دهد آنها از ادامه هیجان قیمتی در بازار مسکن و حبابی شدن قیمت‌ها بیش از سطوح فعلی ناامید شده و درواقع معتقدند قیمت مسکن به قله رسیده و بعید است از این سطح فراتر برود.

هرچند با قطعیت نمی‌توان درباره آینده قیمت مسکن سخن گفت و سرانجام تغییرات قیمتی بستگی زیادی به متغیرهای بیرونی بازار و نیز وضعیت سایر بازارهای سرمایه‌پذیر دارد؛ اما دریافت این سیگنال از سوی سازنده‌های فعال در یکی از پرمعامله‌ترین مناطق شهر تهران یعنی منطقه چهار نشان‌دهنده افزایش احتمال توقف افزایش قیمت مسکن در روزها و هفته‌های آتی است.

نباید فراموش کرد قیمت‌های اعلامی برخی از فروشندگان این منطقه به حدی در مقایسه با سطح انتظار متقاضیان در بازار بالاتر است که بعید به نظر می‌رسد حتی در همین سطوح قیمتی، خرید و فروشی انجام شود. بنابراین نمی‌توان قیمت‌های آپارتمان‌های نوساز در بازار فعلی را به منزله ارزش قطعی و واقعی آپارتمان در این منطقه تلقی کرد.

در جدول زیر قیمت روز آپارتمان در شرق تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت روز آپارتمان در شرق تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت رهن کامل آپارتمان‌های زیر ۶۰ متر” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹ در ۶:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds