ست مانتو جین ، مدل های زیبا برای شیک پوشان

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست مانتو جین یکی از استایل‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها و دخترخانم‌های اسپرت پوش ایرانی است. مانتو‌های جین به راحتی با رنگ‌های خنثی، طبیعی و پاستیلی ست می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با اسنیکر‌ها و صندل‌ها پوشید.
ست مانتو جین

مانتو‌های جین یکی از پرطرفدارترین مانتو‌ها در بین دختر خانم‌های اسپرت پوش ایرانی هستند. پارچه‌های جین تنوع و ضخامت مختلفی دارند، از پارچه‌های لی کاغذی تا پارچه‌های دنیم خیلی ضخیم! به همین دلیل این مانتو‌های محبوب را با انتخاب درست ضخامت پارچه می توان برای هر فصلی پوشید. صفحه مد مجله دلتا در این مقاله به سراغ این مانتو‌ها رفته و به چند نکته و ترفند پیرامون ست مانتو جین پرداخته است. همراه ما باشید.

ست مانتو جین با شلوار و شال

در ابتدا و قبل از هر چیز باید بدانیم که چه رنگ‌هایی بهتر با مانتو جین ست می‌شود:

  • رنگ‌های قرمز، زرشکی و نارنجی
  • رنگ صورتی و رنگ‌های پاستیلی
  • رنگ زرد و خردلی
  • رنگ سبز
  • رنگ‌های خنثی (سیاه، سفید و طوسی)
  • رنگ آبی و سرمه‌ای
  • رنگ‌های ارغوانی و بنفش
  • سرکه‌ای و رنگ‌های نود
پالت رنگ های پاستیلی برای ست شیک مانتو جین

ست تابستانی

برای تیپ با مانتو جین از چه شال یا روسری استفاده کنم؟

می‌توانید با توجه به تن رنگی پوستتان و رنگ‌هایی که بیشتر به شما می‌آید، رنگ مناسب را انتخاب کنید.

ست شیک مانتو لی با شلوار و شال قرمز
مانتو جین

رنگ های مناسب مانتو جین با شلوار

برای ست کردن مانتو‌های جین بهتر است از شلوارهایی با رنگ‌های خنثی و طبیعی مثل سیاه، سفید، مشکی، سرکه‌ای و صورتی، بژ، خاکی، سرمه ای و شلوارهای جین هماهنگ استفاده کنید. ست کردن شال یا روسری با شلوار ایده خوبی برای هماهنگی پوشش شماست.

رنگ های مناسب مانتو جین روشن

آبی روشن یک رنگ بهاری است پس برای ست مانتو جین روشن در این فصل بهتر است به سراغ رنگ‌های روشنی چون زرد، سفید، سبز روشن، آبی فیروزه ای، سرکه‌ای روشن، صورتی و رنگ‌های پاستیلی بروید به این صورت پوششی ساده، اما شیک خواهید داشت. با این حال، اگر می‌خواهید مانتو جین روشن را برای فصل زمستان بپوشید بهتر است از رنگ‌هایی مثل سبز تیره، مشکی، زرشکی، طوسی و سرمه‌ای استفاده کنید تا شیک باشید.

مانتو لی

کدام ست کیف و کفش با مانتو جین بهتر است؟

برای انتخاب کفش خود با  مانتو جین می‌توانید به سراغ این کفش‌های بروید:

  • اسنیکر : اسنیکر‌ها یکی از بهترین انتخاب ها برای ست مانتو و شلوار اسپرت هستند، کفش‌هایی راحت و زیبا. اسنیکرهای سفید این روز‌ها خیلی ترند اند پس حتما آن‌ها را در اولویت قرار دهید.
  • بوت‌ها و نیم بوت ها: اگر انتخاب شما برای فصل‌های سرد یک مانتو لی است بهتر است برای انتخاب کفش به سراغ نیم بوت‌های دخترانه و بوت‌ها بروید.
  • صندل‌ها و کفش‌های عروسکی: صندل‌ها و کفش‌های عروسکی می‌توانند انتخاب شما برای ست مانتو و شلوار اسپرت شما برای فصل بهار و تابستان باشند.

برای انتخاب رنگ ست کیف و کفش با مانتو لی بهتر است از رنگ‌هایی مثل سفید، سیاه، طوسی، سرکه‌ای، قهوه ای ، سبز تیره و سرمه‌ای استفاده کنید. البته اگر در تیپ با مانتو لی بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده کرده اید بهتر است برای انتخاب رنگ این بخش از پوششتان به سراغ رنگ‌های گرمی مثل قرمز، صورتی و یا ارغوانی بروید. پوشیدن کفش‌های نقره‌ای و طلایی نیز با ست مانتو لی خیلی شیک و جذاب است.

ست مانتو جین با صندل پاشنه دار قرمز و کیف مشکی

ست کیف و کفش

نکات مهم برای ست کردن مانتو جین

  • گاهی می‌توانید به جای ست کردن شال یا روسری با شلوار، شالتان را با کیف و کفش ست کنید.
  • کفش‌های براق و درخشان با رنگ‌های سفید و رزگلد که این روز‌ها خیلی ترند هستند، انتخاب‌های خوبی برای ست مانتو لی روشن خواهند بود.
  • ضخامت مانتو جین خود را با توجه به فصل انتخاب کنید. برای فصل‌های گرم از مانتو‌های جین کاغذی و برای فصول سردتر از مانتو‌های با پارچه‌های ضخیم‌تر استفاده کنید.
  • پوشیدن کیف و کفش‌های هولوگرامی با ست اسپرت مانتو جین استایل شما را شیک و کامل می‌کند.

۵ دیدگاه

  1. مرضیه

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ در ۷:۱۰ ب٫ظ

    سلام عشقا چطورین، ۱۲ سالمه . ی شنل جین و ی مانتو جلو باز جین و کفش و ۴ تا هم شلوار جین ،اینا رو چی ست کنم ؟؟؟؟ج بدین عشقا!!بابای

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

      سپاس از شما همراه همیشگی مجله دلتا.
      شلوارهای جینت رو با کتونی سفید بپوش عزیزم و مانتو جینت رو با شومیز سفید و روسری و شال رو هم قرمز و … یعنی رنگهای شاد استفاده کن.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ در ۴:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۳۹۹ در ۸:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…