ست رنگ زرد در لباس زنانه و مردانه

۲
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لباس‌هایی با ست رنگ زرد، به دلیل حس سرزندگی و شادی در این رنگ، یک گزینه خنک و مناسب برای استایل‌های بهاره و تابستانه محسوب می شوند. البته این رنگ گرم برای انتخاب بافت و پلیور پاییزه نیز بسیار پرطرفدار است.
ست رنگ زرد

این رنگ است که شخصیت شما را نشان می‌دهد.” رنگ زرد رنگ آفتاب است و با توجه به روانشناسی رنگ‌ زرد، رنگ خنده، خوشبختی، خوش‌بینی و باورهای خوب است و روز شما را روشن‌ می‌کند. اما وقتی پای مد و لباس به میان می‌آید بسیاری از مردم از پوشیدن رنگ زرد می‌ترسند فقط به این علت که نمی‌دانند آن را با چه استایلی به تن کنند و از نحوه‌ ست کردن لباس‌های زرد با دیگر رنگ‌ها سردر نمی آورند! پس اگر شما هم لباس زردی دارید که در کمد لباستان خاک می‌خورد و یا قصد خریدش را دارید با مجله دلتا همراه باشید تا در این مقاله اصول ست رنگ زرد در لباس‌های مردانه و زنانه و ترکیب با دیگر رنگ‌ها را بررسی‌کنیم.

ست رنگ زرد و مشکی

زرد و مشکی هر دو رنگ‌های زیبا و خاصی است. یکی از دلایلی که ترکیب‌ رنگ‌های مشکی و زرد را  محبوب ساخته متانت و سنگینی رنگ مشکی و تاثیر آن روی جلوه‌ رنگ زرد است. سنگینی و سادگی رنگ مشکی باعث می‌شود از جلوه‌ زیاد زرد کاسته‌ شود و در عین حال یک ست شیک و سنگین را بوجود ‌آورد.

استایل اسپرت مردانه با استفاده از پیراهن مردانه آستین‌کوتاه زرد‌رنگ و ترکیب آن با شلوار‌ پارچه‌ای مشکی و استفاده هوشمندانه از دستمال‌گردن مشکی

ست رنگ زرد و مشکی

ترکیب زیبای پلیور زرد و شلوار مشکی جذب و براق،  یک ست زیبا و جذاب پاییزه

ست رنگ زرد و مشکی

ست رنگ زرد و سفید

رنگ سفید یک رنگ خالص و ساده است که با هر رنگ دیگری به راحتی و زیبایی ست می‌شود و بهترین گزینه برای تیپ‌های بهار و تابستان است. استفاده از ست سفید و زرد برای شما که می‌خواهید شیک و معقول به‌نظر برسید مناسب است. ترکیب این دو رنگ در کنار هم یک استایل درجه یک و شیک می‌سازد و زیبایی شما را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

انتخاب شلوار یا پیراهن مردانه سفیدرنگ امروزه توجه مردان خوشتیپ را به خود جلب ‌کرده. همانطور که در عکس‌های زیر می‌بینید به راحتی با هر کفشی ست می‌شود، به خصوص اگر طرفدار کفش‌های اسپرت سفید رنگ باشید!

اگر رنگ زرد و سفید را برای تیپ و استایل خود انتخاب کردید و به این فکر هستید که چه رنگی برای کفش و کمربند مناسب است توصیه ما به شما این است که از کمربند و کفش‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و یا رنگ‌های مشابه آن مثل عسلی یا کرم استفاده کنید و جلوه‌ لباس‌هایتان را بیشترکنید

ست رنگ زرد و سفید

لباس بسیار زیبای گیپوری سفید و دامن زرد‌رنگ؛ یک استایل زیبا برای مهمانی

ست رنگ زرد و سفید

ست رنگ زرد و آبی

ترکیب رنگ زرد به همراه تونالیته رنگ آبی به‌خصوص آبی کاربنی، از ترکیبات بسیار شاد و زیبایی است که در دنیای مد و پوشاک زنانه و مردانه بسیار استفاده‌ می‌شود. زرد با آبی یک جفت شگفت‌انگیز است؛ بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت هستید برای پیراهن زرد خود از کیف و کفش آبی استفاده ‌کنید تا خاص‌تر به نظر برسید و یا در فصل سرما کت و پالتوی آبی را به همراه پلیور زرد‌رنگ و یا بالعکس استفاده‌ کنید.

استفاده‌ بسیار جالب از پیراهن چهار‌خانه با تونالیته‌ آبی و شلوار زرد در کنار یک پلیور طوسی‌رنگ

ست رنگ زرد و آبی

استایل زیبا و جذاب مردانه با استفاده‌ شلوار‌ زرد، پیراهن نخی مردانه آبی و استفاده از کفش و کمربند چرمی قهوه‌ای‌رنگ

ست رنگ زرد و آبی

ست لباس زرد و جین

شاید یکی از بهترین ست‌هایی که برای رنگ‌زرد در استایل‌های مردانه یا زنانه پیشنهاد ‌می‌شود، ست جین با رنگ زرد است. اگر یک تی‌شرت زرد دارید آن را با شلوار یا دامن جین بپوشید و یا در فصل پاییز و زمستان روی لباس‌های زرد رنگ خود کت جین را امتحان‌کنید.

تیپ جوان‌پسند که شامل اورال و یک تی‌شرت و یا سویی‌شرت است

شلوار‌ جین رنگ روشن اسکینی به همراه یک پلیور ساده زرد و کفش‌های اسپرت سفیدرنگ

لباس دخترانه طرح گلدار  مناسب دختران شیک و خوش‌پوش. این مدل پیراهن‌های خنک تابستانی با کفش‌های لژدار دخترانه ترکیب زیبا و شیکی ایجاد‌می‌کنند

ست رنگ زرد و آبی

پیشنهاد مطالعه: برای انتخاب کفش تابستانه مطلب “انتخاب کفش زنانه مناسب تابستان” را مطالعه کنید.

 

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مهر ۱۳۹۹ در ۸:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

    خیلی کاربردی و مفید بود .ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…