قیمت خرید آپارتمان در شمیران نو چند است؟(+جدول)

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت خرید آپارتمان در شمیران نو چند است؟

گاهی اوقات برای خرید آپارتمان باید زمان بسیاری را صرف کرد. زیرا این نوع خرید از آن دسته خریدهایی است که قبل از انتخاب بایستی از تمامی جوانب مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد. از جنبه‎هایی همچون موقعیت جغرافیایی، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی همچون BRT و مترو، میزان دسترسی به فضای سبز، مراکز آموزشی، تفریحی و…

بررسی نکردن چنین مواردی قبل از خرید ملک، بعدها می‎تواند مشکلات بسیار زیادی را برایتان ایجاد کند. توجه به این موارد می‎تواند شمارا در خرید بهترین خانه با توجه به علایق و نیازهایتان راهنمایی کرده و در سایه این انتخاب خوب زندگی آرامی را برایتان به ارمغان بیاورد.

اما با توجه به گرانی‎های اخیر در حوزه مسکن، خرید خانه برای بخشی از مردم دیگر به راحتی گذشته نیست، از این رو این افراد همچنان به دنبال پیدا کردن آپارتمان‎هایی با قیمت‎های مناسب‎تر می‎گردند تا بتوانند صاحبخانه شوند. به گزارش مجله دلتا، به نقل از خبر آنلاین برای خرید یک واحد ۶۰ متری با عمر بنای ۲۵ سال در منطقه شمیران نو باید در حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرد. پس با این اوصاف هنوز هم می‎توان خانه‎هایی نه چندان بزرگ و ایده‎آل اما با قیمت‎های مناسب تر پیدا کرد.

محله شمیران نو در قسمت شمال شرقی منطقه ۴ تهران واقع شده و جزو مناطقی است که از نظر امکانات عمومی نمره قابل قبولی می‎گیرد که از جمله آن می‎توان به مواردی همچون مراکز تفریحی و فضاهای سبز آن اشاره کرد. این منطقه با بیش از ۲۵ بوستان از شرایط خوبی به لحاظ پوشش گیاهی و درختان  برخوردار است. بوستان های پامچال، شادی و پیامبر اعظم (ص) از این جمله‎اند.

داشتن فضای سبز و بوستان‎های متنوع در این منطقه می‎تواند یکی از عوامل مهم در انتخاب محله برای خرید خانه باشد. زیرا با وجود چنین فضایی مشکلات حاصله از بابت زندگی آپارتمانی و عدم دسترسی کودکان و افراد سالخورده به هوای آزاد مرتفع می‎شود و شمارا از داشتن هوای سالم بهره‎مند می‎کند. همچنین وجود این بوستان‎ها در گذران اوقات فراغت و تفریح کودکان، افراد سالمند و خانواده هایشان بسیار مفید است، پس با توجه به این ویژگی، خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران می‎تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

موقعیت‎های خرید آپارتمان در منطقه شمیران نو:

خرید آپارتمان در شمیران نو

برای تماشای املاک بیشتر در منطقه ۴ حتما در اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…