تزیین ستون وسط خانه با چند راهکار ساده

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیلی از خانه‌ها مشکل ستون‌های بد جا دارند ، ستون‌هایی که درست در وسط فضاهای داخلی خانه پدید آمده‌ و باعث شده‌اند که دید خانه کمی مختل شود
تزیین ستون وسط خانه

وجود ستون‌ در وسط خانه جلوه زیبایی ندارد و اکثرا افرادی که با این مشکل روبرو هستند درپی راهکار هایی برای تزیین ستون وسط خانه هستند. ما در مجله دلتا تعدادی از این ایده ها را برای شما مطرح می‌کنیم.

 استفاده از گیاهان

این ستون‌ها می‌توانند بستر مناسبی برای دیوارهای سبز در دکوراسیون داخلی خانه باشند. مطمئنا شما هم می‌دانید که می‌توانید با دیوار سبز طراوت و شادابی را به دکوراسیون منزل خود هدیه کنید، پس چه ایده‌ای بهتر از تزیین ستون وسط خانه به وسیله گیاهان؟ در ضمن این گیاهان می‌توانند از انواع رونده یا همان پیچکی باشند که جذابیت و خاصیت بیشتری هم دارند.

ستون وسط خانه

سنگ های آنتیک و طبیعی

ترفند دکوراسیون دیگری که برای تزیین ستون وسط خانه می‌توانید به کار برید، پوشاندن آن‌ با سنگ‌های طبیعی و آنتیک است. جلوه خیره کننده سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل غیر قابل انکار است.

chidaneh 56482 87b15dfd034834fb4913 w400 h504 b0 p0 contemporary entry تزیین ستون وسط خانه با چند راهکار ساده

تخته‌های چوبی

 می‌توانید برای پوشاندن ستون از پوشش های چوبی استفاده کنید، تخته چوبی‌هایی که کمی از اندازه ستون‌ها بزرگ‌تر هستند، می‌توانند با الگوی چینش خاص و مورد علاقه شما کنار هم قرار گیرند و پوشش خوبی را برای ستون‌های وسط خانه پدید آورند. ضمن آن که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک المان دکوری در دکوراسیون داخلی خانه نیز بهره برد.

chidaneh 56482 995168490e3955611599 w660 h439 b0 p0 modern kitchen تزیین ستون وسط خانه با چند راهکار ساده

تزیین هنرمندانه ستون وسط خانه

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید ستون وسط خانه را تبدیل به ستون چشمگیر کنید. ستون‌هایی شبیه ستون‌های یونانی. برای ستون‌ها پایه درست کنید. حتی می‌توانید با استفاده از مواد و مصالحی مانند سیمان و بتون در ضخامت ستون‌ها تغییر ایجاد کنید، به همین سادگی.

تزیین با استیل

پوشش استیل هم می‌تواند راهی باشد برای تزیین ستون وسط خانه. اگر به سبک صنعتی علاقه دارید این ورقه‌های استیل بهترین گزینه است. استیل‌ می‌تواند دارای رنگ‌های مختلفی باشد. یعنی این که دیگر احتیاجی نیست که نگران ست شدن رنگ این ورقه‌ها با دکوراسیون داخلی باشید.

طراحی ستون وسط خانه

چوب های حکاکی شده

اگر دوست ندارید که ستون وسط خانه‌تان ساده و بدون تزیینات باشد، به جای الوار‌های طبیعی و ساده از چوب‌های حکاکی شده استفاده کنید. این چوب‌ها می‌تواند طرح‌های مینیاتوری داشته  یا این که شبیه مجسمه‌های آفریقایی حکاکی شده باشد، تصمیم در این مورد با شما است.

ستون‌های وسط خانه را طناب پیچ کنید

اگر می‌بینید که دیگر کاری از دستتان بر نمی‌آید که با آن این ستون‌های وسط خانه را بپوشانید، آن‌ها را طناب پیچ کنید تا دست کم شبیه یک اثر هنری به نظر برسند. این ایده هم مقرون به صرفه است و هم بامزه و توجه همه را هم به خود جلب می‌کند.

chidaneh 56482 86814b690be772ca7062 w660 h528 b0 p0 eclectic dining room تزیین ستون وسط خانه با چند راهکار ساده

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با راه‌های تزیین میزناهارخوری مطلب “تزیین میز ناهار خوری، ایده‌هایی برای افراد باسلیقه” را مطالعه کنید.

 

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۲۸ ب٫ظ

  2. پویا

    ۲۳ تیر ۱۳۹۹ در ۵:۱۰ ب٫ظ

    سلام
    واقعا زیبا طراحی شده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…