دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آخرین وضعیت قیمت‌گذاری در بازار مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از واسطه‌های ملکی می‌گویند فروشنده‌های واحدهای نوساز قیمت‌های اعلامی خود را ظرف یکی، دو هفته اخیر دوباره افزایش داده‌اند.
حجم خرید و فروش آپارتمان

در روزهای اخیر به‌رغم اینکه شرایط رکود معاملاتی در بازار مسکن با گذشته تفاوت چندانی نکرده و همچنان معاملات آپارتمان در کف شرایط متداول رکود قرار دارد، اما نوسان‌های ارز و سکه قیمت پیشنهادی خرید و فروش آپارتمان را افزایش داده است. از سوی دیگر، اعلام قیمت‌های پیشنهادی مالکان آپارتمان‌های فروشی به واسطه‌های ملکی، این روزها از هیچ قاعده و قانونی پیروی نمی‌کند و حتی میزان رشد قیمت‌های پیشنهادی در واحدهای مختلف با شرایط برابر در یک منطقه، متفاوت است.

به گزارش مجله دلتا انتظار افزایش قیمتی که اکنون در میان گروهی از فروشندگان بازار مسکن به وجود آمده است، به شکلی در قیمت‌های پیشنهادی انعکاس پیدا کرده به‌طوری که نمی‌توان میزان رشد مشخصی را به قیمت‌های جدید پیشنهادی نسبت داد. برخی از واسطه‌های ملکی می‌گویند اگرچه تعداد فروشنده‌های واحدهای نوساز در بازار زیاد نیست، اما همین تعداد نیز قیمت‌های اعلامی خود را ظرف یکی، دو هفته اخیر دوباره افزایش داده‌اند چنانکه در مورد آپارتمان‌های مشابه در محله‌های یکسان، اختلاف قیمت تا ۱۵ درصد مشاهده می‌شود.

به‌عنوان مثال یک گروه از فروشنده‌های واحدهای نوساز در محله نظام‌آباد تهران قیمت پیشنهادی ۱۸ میلیون تومانی را برای فروش اعلام کرده‌اند اما گروه دیگر وارد کانال ۲۰ میلیونی شده و قیمت‌های ۲۱ میلیون تومانی را اعلام کرده‌اند و البته در این قیمت‌گذاری بی‌قاعده، اهمیتی به متغیرهای دیگر مثل اینکه آیا اصلا در این سطوح قیمتی، تقاضایی در این محله وجود دارد یا نه، نمی‌دهند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت پیشنهادی خرید و فروش آپارتمان در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت پیشنهادی آپارتمان در تهران

 

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “متقاضیان آپارتمان‌های ۵۰ متری مراقب باشند!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds