روش‌هایی برای دکوراسیون ورودی منزل

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اولین مکان در هر خانه‌ای که می‌تواند توجه افراد را در هنگام وارد شدن به منزل به خود جلب کند راهرو ورودی و تزیین آن است.
دکوراسیون ورودی منزل

دکوراسیون راهرو ورودی می‌تواند بیانگر سلیقه و ذهنیت شما باشد بنابراین بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی ورودی منزل خود کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید تا بتوانید این فضا از منزل‌تان را به محیطی دلباز و با نشاط تبدیل کنید. مجله دلتا چند ایده‌ برای طراحی دکوراسیون ورودی منزل پیشنهاد داده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تزیین ورودی منزل را به زیبایی انجام دهید.

دکوراسیون ورودی منزل با آینه

برای اینکه این فضا دلباز و بزرگتر به نظر برسد بهتر است از آینه با قاب برنجی یا هر نوع قاب دلخواه خود استفاده کنید. آینه‌ها با قاب برنجی باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای ورودی منزل می‌شوند.

دکوراسیون راهرو ورودی

نورپردازی

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام طراحی باید مورد توجه قرار بگیرد نورپردازی است که برای طراحی نورپردازی در این بخش از منزل می‌توانید از لوسترهای سقفی با طرح فانتزی استفاده کنید. اگر تمایل دارید که از نورپردازی مدرن‌تری استفاده نمایید، نورپردازی‌های هالوژنی و نقطه‌ای می‌تواند برای شما ایده مناسبی باشد.

دکوراسیون منزل

استفاده از گیاهان آپارتمانی

برای اینکه در هنگام وارد شدن به منزل حس خوبی داشته باشید بهتر است از گلدان‌های رنگارنگ برای تزیین ورودی منزل خود استفاده کنید. گیاهان رنگارنگ و زیبا باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در راهرو ورودی منزل می‌شوند و می‌توانند انرژی مثبت زیادی را به این بخش از منزل تزریق نمایند.

تزیین دیوار ورودی منزل

تزیین دیوار راهرو یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای تزیین دیوار می‌توانید از قاب عکس‌ها و تابلو‌های کوچک و فانتزی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با ایده‌های برای طراحی ورودی  منزل مطلب “ایده های جذاب برای ورودی خانه” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…