اصول زیبایی در تابستان

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آرایش تابستانی اصولی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید آرایشی سبک و جذاب در تابستان داشته باشید.
آرایش تابستانی

تغییرات تابستانی در آرایش تابستانی کاملا محسوس‌ است. رنگ مو روشن‌تر می‌شود، مصرف ضد آفتاب بالا می‌رود و برای یک پوست برنزه درخشان، بیش از هر چیز به یک کرم پودر ماندگار نیاز است. با رعایت چند توصیه حرفه‌ای، یک آرایش تابستانی زیبا و جذاب را تجربه کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب کرم پودر سبک

بی‌بی کرم درواقع نوعی کرم پودر سبک است که خاصیت نرم‌کنندگی دارد. دارای ضد‌آفتاب است و به خوبی پوست را پوشش می‌دهد. سبکی این نوع کرم باعث می‌شود کم‌تر عرق کنید و ضد‌آفتاب موجود در انواع مختلف این کرم تا حدودی از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند. البته همچنان توصیه می‌شود در کنار هر کرم آرایشی حاوی ضد آفتاب، همچنان از یک کرم ضد آفتاب خوب هم استفاده کنید.

استفاده از کرم نرم‌کننده با خاصیت لایه‌برداری

شب‌ها از نرم‌کننده‌های با خاصیت لایه‌برداری استفاده کنید. چون پوست در تابستان چربی بیشتری تولید می‌کند، استفاده از کرم‌های لایه‌بردار اهمیت بیشتری دارد. اما آیا می‌دانستید از کرم لایه‌بردار فقط باید در شب استفاده کرد؟ چون استفاده از این کرم باعث می‌شود لایه نازکی از سطح پوست ساییده شده و چون در طول روز بیشتر در معرض نور آفتاب هستید، باعث می‌شود اشعه‌های مضر خورشید بیشتر روی پوست تاثیر بگذارد.

آرایش تابستانی لب ها

استفاده از بالم‌لب به جای برق‌لب

استفاده از برق‌لب یا رژ‌لب براق در آرایش تابستانی باعث بازتاب نور خورشید و افزایش احتمال سوختگی لب‌ها می‌شود. به جای آن از بالم لب استفاده کنید که مات‌تر است، لب‌ها را نرم می‌کند و SPF به کار رفته در برخی از آن‌ها مانند یک ضد‌آفتاب ملایم از لب‌ها محافظت می‌کند.

استفاده از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده

از رنگ طبیعی موها یا موهای رنگ شده محافظت کنید. نور خورشید فقط روی پوست تاثیر نمی‌گذارد، بلکه می‌تواند به تدریج رنگ موها را نیز کم‌رنگ کند. بهترین شامپو برای تابستان یک شامپوی حاوی نرم کننده با فیلترهای UV است. پس حتی اگر موها را رنگ نکرده‌اید، در تابستان از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

انتخاب عطر تابستانی

وقتی هوا خیلی گرم می‌شود، به عطری نیاز دارید که شما را سرحال، سبک، تازه و خنک کند. عطرهایی با پایه میوه‌ای، مرکبات و گل‌های بهاری بهترین انتخاب است. پس هرگز به یک عطر اکتفا نکنید و عطرها را با فصل‌ها تغییر دهید. این یک روش پنهان برای افزایش جذابیت استایل شما است.

آرایش تابستانی پا

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۳ ترفند که آرایش شما را طبیعی‌تر می‌کند را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…