جدیدترین دکوراسیون منزل

۰
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیشتر افرادی که مایلند دکوراسیون خانه خود را هر سال عوض کنند، به دنبال جدیدترین دکوراسیون منزل با ترند همان سال هستند. این تغییرات همیشه کار جالبی است و حال و هوای خانه را به کلی دگرگون می‌کند.
جدیدترین دکوراسیون منزل

اگرچه در تغییر دکوراسیون داخلی لزومی به ایجاد تغیرات اساسی در عناصر معماری و سازه‌ای فضا نیست اما باز هم برای ایجاد تغییرات به روند و الگویی مشخصی نیاز است. وقت آن رسیده که خانه خود را نو کنید، جدیدترین دکوراسیون منزل را بشناسید و با لوازم و حتی چیدمان قدیمی خانه خود خداحافظی کنید.

با توجه به نظر کارشناسان و طراحان در حوزه دکوراسیون و جدید‌ترین‌های ترند دکوراسیون داخلی سال ۲۰۲۰، تعدادی از نکات و ترند دکوراسیون داخلی که می‌توانیم به کمک آن‌ها دکوراسیون خانه خود را مدرن و زیبا کنید را بررسی می‌کنیم. با مجله دلتا همراه شوید.

استفاده بیشتر از چوب

استفاده بیشتر از چوب

مردم علاقه زیادی به طبیعت دارند و به هر شکلی به دنبال ارتباط با طبیعت هستند. به همین دلیل، مصالحی که در طبیعت نیز وجود دارد مانند چوب، محبوبیت بیشتری داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شاید شما بگویید که چوب یک مصالح کاملا سنتی است و خیلی در سبک‌های طراحی مدرن قابلیت استفاده ندارد. اما اینگونه نیست و چوب یکی از مصالح محبوبی است که هر سال نیز بر محبوبیتش افزوده می‌شود.

می‌توانید در آشپزخانه، پذیرایی، اتاق غذاخوری، اتاق‌خواب، حتی در حمام و سرویس بهداشتی مصالح چوبی به کار ببرید.

ترکیب عناصر خشن و ظریف

ترکیب عناصر خشن و ظریف

یکی از جدیدترین دکوراسیون منزل ترکیب عناصر خشن و ظریف و استفاده از این عناصر به شکل متعادل است.

به عقیده کارشناسان و طراحان داخلی ایجاد توازن ایده آل بین عناصر ظریف و خشن باعث زیبا‌تر شدن فضا می‌شود؛ سعی کنید عناصر خشن و ظریف را در کنار هم و در ترکیب با هم در فضای خود به کار برید. برای مثال اگر از رنگ‌های تیره و خشن در طراحی داخلی خود استفاده می‌کنید در کنار آن، پوسته‌ها و تزئینات پر زرق‌وبرق و روشن به کار ببرید.

هنگام طراحی دکوراسیون مزل خود، عناصر خشن مانند چرم را با لوازم تزئینی ظریف ترکیب کنید تا تنوع بیشتری در طراحی و دکوراسیون فضای خود داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جدیدترین دکوراسیون خانه ” دکوراسیون تابستانی منزل” را مطالعه کنید.

ظرف شویی و سینک

دیوار پشت ظرف شویی و سینک

معمولا دیوار پشت ظرفشویی، برای جلوگیری از خیس شدن، کاشی می‌شود. در صورتیکه کل دیوار‌های آشپزخانه کاشی شده باشد برای آنکه زیبایی بصری در فضا داشته باشیم معمولا این دیوار از دیوار‌های دیگر متمایز خواهد شد.

از نظر کارشناسان و طراحان داخلی دیوار پشت سینک اگر دیواری سفید و ساده باشد زیبا‌تر است. اما در اکثر طرح‌هایی که در حال حاضر می‌بینیم معمولا برای این دیوار‌ها از کاشی‌هایی با طرح‌های بزرگ و شاخص استفاده می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ این روند ادامه نخواهد داشت و کاشی‌هایی با طرح‌های ساده‌تر به عنوان جدیدترین دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با انواع دکوراسیون آشپزخانه ”دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک” را مطالعه کنید.

ماکسیمالیسم

حداکثرگرایی یا ماکسیمالیسم

احتمالا شما اکثر نکات مربوط به دکوراسیون‌های مینیمال را می‌دانید و با این سبک طراحی آشنا هستید. در سال ۲۰۲۰ سبک مینیمال جای خود را به سبک‌های پر جنب‌وجوش و شلوغ‌تر می‌دهد و سبک ماکسیمال از جدید‌ترین‌های ترند دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

ما در سال جدید شاهد طراحی‌هایی با پویایی و جنب‌وجوش بیشتر خواهیم بود. امسال طراحی داخلی بر عکس سبک مینیمال دارای جزئیات و تزئینات بیشتری خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که از این نوع سبک‌های طراحی و این ترند دکوراسیون داخلی استقبال خوبی شود.

استفاده از طیف رنگی گسترده، طرح‌های شلوغ و جزئیات زیاد از خصوصیات سبک ماکسیمال است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون خانه ” اشتباهات چیدمان وسایل خانه” را مطالعه کنید.

جدیدترین دکوراسیون منزل

آشپزخانه‌هایی با رنگ مشکی

درطول چند سال اخیر آشپزخانه‌هایی با ترکیب رنگ روشن و سفید بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار  می‌گرفت؛ اما در سال جدید رنگ‌های شاخص به آشپزخانه باز می‌گردند.

رنگ مشکی یکی از جدید‌ترین ترند دکوراسیون داخلی است که برای آشپزخانه بسیار مناسب است. رنگ مشکی در کنار رنگ سفید زیبایی بصری فوق العاده‌ای دارد و ظاهری مدرن به فضای آشپزخانه شما می‌بخشد.

استفاده از کابینت‌هایی به رنگ مشکی، بهترین راه برای اضافه کردن این رنگ به آشپزخانه است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون آشپزخانه ” پرده آشپزخانه و انواع آن” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…