انواع مدل های باربیکیو

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باربیکیو یک گزینه عالی برای حیاط ویلا محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توان پخت و پز مواد غذایی مانند گوشت را روی حرارت در فضای باز انجام داد و از حضور در هوای آزاد لذت برد. 
انواع مدل های باربیکیو

ویلاهایی که امروزه ساخته می‌شوند، تجهیزات ایده‌ئالی دارند که آرامش و راحتی را برای ساکنان به ارمغان می‌آورد. یکی از این تجهیزات باربیکیو است. انواع مدل های باربیکیو در بازار وجود دارد و شما برای انتخاب باربیکیو مناسب فضای خود، محدودیتی ندارید.

خانه‌ها ویلایی مجهز به باغ و فضای سبز امکانات خوبی دارند که با استفاده از این تجهیزات می‌توان لحظاتی خوش برای خود و خانواده به وجود آورد.

اگر ویلایی زیبا با فضای سبز و حیاط بزرگ دارید با مجله دلتا همراه شوید تا با انواع مدل باربیکیو آشنا شوید و از آن ایده بگیرید. این طرح‌ها با توجه به فضای مورد نظر و سلیقه افراد اجرا شده اند و این قابلیت را دارند که در ویلاهای امروزی نیز ساخته شوند.

سبک روستیک

سبک روستیک

اگر یکی از طرفداران سبک روستیک هستید می‌توانید محل قرارگیری باربیکیو خود را در این سبک اجرا کنید. این طرح به طور کامل با استفاده از سنگ اجرا می‌شود و حسی از قرون وسطی و سبک مدیترانه‌ای را تداعی می‌کند.

باربیکیو زیر سقف

اگر در مناطق مرطوب و بارانی زندگی می‌کنید می‌توانید باربیکیو خود را در مکانی خارج از ساختمان که دارای سقف بوده و برای صرف غذا در نظر گرفته شده است تعبیه کنید. با اجرای این طرح در روزهای بارانی با خیالی آسوده می‌توانید غذای خود را روی باربیکیو آماده کرده و سرو کنید.

این فضای سرپوشیده غالباً یک آلاچیق است که با خیالی آسوده می‌توانید زیر آن انواع مدل های باربیکیو را نصب کنید.

کباب کردن در زیر آلاچیق در روزهای بارانی حسی عالی و دوست داشتنی به ارمغان می‌آورد. اندازه آلاچیق به اندازه باغ شما بستگی دارد. اگر باغ شما کوچک است می‌توانید یک آلاچیق کوچک بسازید و باربیکو را در زیر آن قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با انواع آلاچیق ”طراحی آلاچیق زیبا” را مطالعه کنید.

باربیکیو در فضای باز

 انواع مدل های باربیکیو در فضای باز

تعبیه یک باربیکیو در فضای آزاد و بدون سقف نیز ایده‌ای جالب محسوب می‌شود. این طرح باربیکیو از جمله طرح‌ها مدرن است که می‌توان آن را در ویلاهای مدرن امروزی اجرا کرد.

البته اجرای این طرح در مکان‌های که آب و هوای آن غیر قابل پیش بینی است خالی از ریسک نیست.

باربیکیو خارج از آلاچیق

ممکن است شما تمایل داشته باشید محل کباب کردن و آماده نمودن غذا دور از مهمانان باشد و فضایی جداگانه در باغ به آن اختصاص داده شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با زیباسازی حیاط خلوت ”طراحی حیاط خلوت” را مطالعه کنید.

باربیکیو مدرن

نشیمن بی سقف

گاهی دور بودن از خانواده و مهمانان و مشغول شدن به پخت غذا می‌تواند کار سختی باشد؛ به‌ویژه که برای گذراندن اوقات فراغت به باغ یا ویلا رفته باشید. برای اینکه این مشکل را نیز برطرف کنید، کافی است یکی از انواع مدل های باربیکیو را نزدیک میز غذاخوری تعبیه کنید.

این مدل باربیکیو به نحوی ساخته شده که در کنار آن یک میز برای قرار دادن مواد غذایی و لوازم مورد نیاز قرار گرفته است.

می‌توانید یک فضای نشیمن در هوای آزاد بسازید و باربیکیو خود را در آن تعبیه کنید. این مکان فرصتی مناسب برای تماشای فیلم, گپ و گفت و صرف شام با دوستان و خانواده فراهم می‌کند.

باربیکیو مدرن

اگر علاقه‌ای به سبک‌ها کلاسیک و روستیک ندارید می‌توانید باربیکیو خود را با سنگ‌ها ترکیبی بسازید؛ سپس، فضای نشیمن را با مبل و صندلی‌های سبک مدرن پر کنید. این فضای نشمین مانند زیبا، نمایی مدرن در هوای آزاد ایجاد می‌کند و مکانی مناسب برای گذران وقت با دوستان و خانواده فراهم می‌آورد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با زیباسازی باغچه ”گل و گیاه مناسب باغچه خانه” را مطالعه کنید.

 انواع مدل های باربیکیو

باربیکیو چند منظوره

اگر شما فضای کافی برای ساخت باربیکیو دارید می‌توانید فضایی برای قرار دادن نوشیدنی در زیر آن تعبیه کنید. این مدل باربیکیو این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند که تا آماده شدن غذا نوشیدنی سرو کنند.

بیاربیکیو کنار استخر

اگر در حیاط ویلای خود استخر دارید می‌توانید باربیکیو را در کنار آن تعبیه کنید. کباب کردن در روزهای گرم تابستان در کنار استخر حسی عالی به ارمغان می‌آورد. پس ریسک کنید و بابیکیو خود را نزدیک به استخر قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با زیباسازی باغچه ”تزیین باغچه با ایده‌های خلاقانه و بکر” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…