خرید آپارتمان در الهیه

۱۲
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
الهیه از محله‌های شمال پایتخت و از گران قیمت‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود.
خرید آپارتمان در الهیه

الهیه از محله‌های اعیان‌نشین و لوکس شمال تهران است. این محله از شمال به باغ فردوس و میدان تجریش، از جنوب به بزرگراه‌های صدر و مدرس، از شرق به خیابان شریعتی و از سمت غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود. کوچه‌های مسکونی آرام و خلوت، دسترسی آسان به محله‌های اطراف و همچنین مراکز تجاری و برج‌های مجلل آن از یک طرف و بالا بودن ضریب امنیت این منطقه به دلیل وجود نهاد های دیپلماتیک از طرف دیگر تقاضای خرید آپارتمان در الهیه را افزایش داده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به سراغ الهیه رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به الهیه

خیابان‌های فرشته، تختی(ژاله سابق)، جردن، الهیه، چناران واثق‌نوری از مهمترین خیابان‌های الهیه است. این معابر به همراه عدم هرگونه محدودیت ترافیکی، عبور و مرور و تردد با خودروی شخصی را در این منطقه آسان کرده‌اند. به‌علاوه، به دلیل همسایگی الهیه با خیابان‌های شریعتی و ولیعصر، دسترسی این محله به ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در سطح خوبی قرار دارد. ایستگاه‌های مترو صدر و قیطریه و تاکسی‌های اطراف این ایستگاه‌ها نیز شما را به الهیه خواهند رساند.

مراکز خرید الهیه

الهیه از لحاظ دسترسی به مراکز خرید در وضعیت مطلوبی قرار دارد. از مراکز خرید الهیه که معمولا قیمت‌ها در آن بالا است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید فرشته 
  • مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه
  • مرکز خرید ملل
  • مرکز خرید سام سنتر
  • مرکز خرید کویین سنتر

نزدیکی الهیه به ولیعصر و تجریش نیز دسترسی ساکنان این محله به مراکز خرید تجریش و ولیعصر را آسان کرده است.

مکان‌های مهم الهیه تهران

همان‌طور که گفته شد الهیه نهاد های دیپلماتیک بسیاری را در خود جای داده است. سفارت‌های سوئیس، دانمارک، بلژیک، فنلاند، مصر، مالزی، باغ سفارت روسیه، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه در این محله قرار دارند. موزه موسیقی و موزه پروفسور حسابی نیز از مراکز دیدنی این محله هستند.

خرید آپارتمان در الهیه

الهیه از مناطق لوکس شمال تهران است. عمده خانه‌های الهیه، متراژ بالا بوده و به دلیل بالا بودن قیمت مسکن، سکونت در این محله بودجه بسیار بالایی لازم دارد. قیمت خانه در خیابان‌های فرشته، گلناز، گلپا، پارسا، صحرا و فلسطین به طور معمول گران‌تر از نقاط دیگر این محله است.

از بهترین مناطق الهیه برای زندگی می‌توان به خیابان فرشته و خیابان فلسطین(یک تا پنج) اشاره کرد. دلیل گران بودن خیابان فرشته نسبت به سایر منطقه‌های الهیه، وجود کوچه‌های پهن در این خیابان است. خیابان فلسطین نیز به دلیل شرایط آب‌وهوایی خوبی که دارد یکی دیگر از مناطق خوب الهیه است. اگر قصد خرید خانه در الهیه را دارید بد نیست بدانید قیمت خانه در این محله از متری ۳۰ میلیون تومان شروع‌شده و تا متری ۶۰ میلیون تومان ادامه دارد.

برج‌های ۳۵ طبقه دوقلوی الهیه در خیابان گلنار واقع‌شده است و پنت هاوس‌های برج دوقلو رکورددار قیمت در تهران به شمار می رود . مجتمع چناران الهیه نیز برجی لوکس است که در ساخت آن بالاترین استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا در نظر گرفته‌شده است. کوچک‌ترین آپارتمان‌های این برج ۲۶۰ مترمربع مساحت دارد. قیمت هر متر مربع از واحدهای این برج به بالای ۶۰ میلیون تومان هم می‌رسد و گران‌ترین قیمت مربوط به پنت‌هاوس‌هایی است که در طبقات بالایی برج قرار گرفته‌اند.

برای اطلاع از قیمت دقیق آپارتمان در الهیه و سایر مناطق تهران می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۳۱ ب٫ظ

  3. فتحی

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

  5. روزبهانی

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۵۴ ق٫ظ

    مطلب خوب بود

    پاسخ

  6. فرهنگ

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ

    خوب

    پاسخ

  7. آقازاده

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۴۶ ب٫ظ

    ممنون بابت مطالب مفید

    پاسخ

  8. چهاردولی

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۴۵ ب٫ظ

    بسیار مفید وعالی

    پاسخ

  9. کاشی پور

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۳۰ ب٫ظ

    بهترین منطقه تهران از نظر کیفیت ساخت بنا

    پاسخ

  10. بزرگی

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۳۸ ب٫ظ

    منطقه مناسب برای لاکچری بازان

    پاسخ

  11. مهدی مختاری

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

    ممنونم

    پاسخ

  12. شعبانی

    ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ

    سپاسگذارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…