آرایش؛ معرف شخصیت شما

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش خانم‌ها سبک‌های مختلفی دارد و آرایش صورت هر کس می‌تواند بیانگر برخی ابعاد شخصیتی او باشد.
انواع آرایش

آرایش صورت و تشخیص شخصیت افراد از روی آن

رژ لب صورتی با خط چشم پر رنگ

یکی از انواع آرایش که خانم ها زیاد دنبال آن هستند خط چشم برجسته است که همراه با رژلب صورتی استفاده می‎کنند. این مدل میکاپ با نظم و دقت بسیار بالایی انجام می‎شود. خانم‌هایی که این سبک را برای آرایش خود انتخاب می‎کنند، چیزهای زیادی درباره شخصیت آنها می‎شود کشف کرد.

این خانم‌ها معمولا خودکفا و منظم هستند و توجه عجیبی به جزئیات دارند و هیچ وقت مناسبت‌های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و بقیه روزهای خاص را در مورد خود و اطرافیان فراموش نمی‎کنند. زمان‌بندی برای خانم‌هایی با این سبک، بسیار اهمیت دارد و آدم‌های وقت شناسی هستند و دوست دارند در مسیر اهدافشان حرکت کنند.

آرایش صورت

رژلب پررنگ با رژگونه

یکی دیگر از مدل‌های آرایشی، استفاده از رنگ‌های گیرا در رژلب، مثل نارنجی و رژگونه طبیعی است. این رژگونه طوری است که گونه‌های فرد بر اثر خجالت یا فعالیتی سرخ می‎شود. خانم‌هایی که سراغ این سبک آرایش می‎روند، نشان می‎دهد که بعد زنانه شخصیت آنها بسیار پررنگ است و کاراکترهای قدرتمندی دارند و بودن در کنار آنها به سایر افراد احساس امنیت می‎دهد. این خانم‌ها اصلا گوشه‌گیر نیستند و از ایجاد تغییرات بزرگ نمی‎ترسند. اعتماد به نفس و خلاقیت مهمترین خصوصیت اخلاقی این خانم‌ها است.

رژلب تیره و ریمل پررنگ

بسیاری از خانم‌ها علاقه زیادی به رژلب تیره دارند که همراه با ریمل بلک یا فوق‌العاده مشکی استفاده می‎کنند. این افراد معمولا نترس و بی پروا هستند و این قضیه کاملا در میکاپ آنها نشان داده می‎شود. آنها هیچ وقت در حاشیه قرار نمی‎گیرند و علاقه عجیبی به دیده شدن دارند. کسانی که دور بر این آدم‌ها هستند، ممکن است فاصله‎ خود را با اینگونه افراد حفظ کنند. خانم‌هایی با این سبک آرایش صورت می‎دانند که چه می‌خواهند، ولی از بیان آن واهمه دارند.

آرایش ساده

آرایش ساده و معمولی

یکی دیگر از مدل‌های میکاپ، سبک بدون آرایش است؛ کسانی که کمترین میزان آرایش و طبیعی‌ترین میزان میکاپ را دارند. شخصیت شناسی از روی نوع میکاپ صورت  این سبک، مصداق بارزی از آرامش قبل از طوفان است. برخی ممکن است فکر کنند این خانم‌ها خونسرد هستند و احساسات ندارند؛ اما این فکر اشتباه هست. خانم‌هایی که کمترین میزان آرایش را در طول روز دارند، ممکن است میکاپ زیاد را دوست داشته باشند، اما نه به عنوان یک اتفاق دائمی و تکراری. این افراد عقاید جالبی دارند، اما زیاد راجع به آنها صحبت نمی‌کنند، مگر اینکه فرصت مناسبی پیدا کنند.

آرایش اسموکی

سایه اسموکی و صورت سایه روشن

این مدل آرایش زیاد که چشم‌ها با سایه اسموکی و خط چشم و بقیه صورت با کانسیلر و رژگونه آرایش می‌شود، شخصیت خانم‌ها را جوری نشان می‌دهد که آنها از چیزی که واقعا هستند، خیلی راضی نبوده و تلاش می‌کنند ارتباط بهتری برقرار کنند. این خانم‌ها احساسات پررنگی دارند و احساسات خود را در برجسته‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با اصول آرایش در روزهای گرم “چگونه در هوای گرم آرایش کنیم؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…