نرم کننده طبیعی مو

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نرم کننده طبیعی مو علاوه بر نرم کردن موها، خاصیت تقویت کنندگی و آبرسانی به مو را هم دارد.
نرم کننده طبیعی مو
نرم کننده مو یکی از محصولات ضروری برای شادابی و سلامت موی خانم‌ها است. انتخاب یک نرم کننده خوب کمی سخت است، چون انواع مختلف نرم کننده در بازار موجود است که بعضی از آنها خوب نیست و بعضی هم بسیار گران است. با صفحه مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با طرز تهیه ۵ نرم کننده طبیعی مو در خانه که هم به صرفه و هم طبیعی و بدون مواد شیمیایی است، آشنا شوید.

انواع نرم کننده طبیعی مو در خانه

سفیده تخم‌مرغ و ماست

سفیده تخم‌مرغ و ماست را به اندازه مساوی با هم مخلوط کرده و یک نرم کننده عالی از آنها به دست آورید. این نرم کننده، به نرم شدن موها کمک کرده و تخم‌مرغ موجود در آن باعث درخشش موهای آسیب دیده می‌شود. توجه داشته باشید که به دلیل وجود تخم‌مرغ، حتما بعد از استفاده از این نرم کننده، موها را با آب سرد بشویید.

موز و عسل

موز را له کرده و با عسل مخلوط کنید. ترکیب این دو ماده باعث می‌شود به موها رطوبت کافی برسد و نرم کننده بسیار خوبی برای موهای خشک است. برای استفاده از این نرم کننده، ۳۰ دقیقه موهای خود را به آن آغشته کرده و بعد شامپو بزنید. نرم کننده موز و عسل از وز شدن موها جلوگیری کرده و آن را خوش حالت می‌کند.

نرم کننده مو

روغن نارگیل و عسل

روغن نارگیل یکی از معروف‌ترین موادی است که در نرم کننده‌ها استفاده می‌شود. وقتی این روغن با عسل مخلوط شود، باعث نرم شدن موهای آسیب دیده و ترمیم کراتین از دست رفته مو می‌شود. این نرم کننده برای انواع موها مناسب است. بعد از دو هفته استفاده، می‌توانید اثر شگفت‌انگیز آن را ببینید.

آووکادو و سس مایونز

این دو ماده را خوب با هم مخلوط کرده و ۱۵ دقیقه قبل از شستن موها از آن استفاده کنید.سس مایونز باعث تغذیه موها و آووکادو باعث نرمی و صاف شدن آنها می‌شود.این نرم کننده برای موهای شکننده هم مناسب است.

آب پرتقال و شیر نارگیل

ویتامین C موجود در آب پرتقال رشد موها را افزایش داده و ویتامین E موجود در شیر نارگیل باعث تغذیه موها می‌شود. برای استفاده از این نرم کننده، آب پرتقال و شیر نارگیل را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید. ابتدا موها را خیس و بعد از نرم کننده استفاده کنید. حدود ۳ دقیقه آن را روی سر ماساژ داده و سپس با آب ولرم بشویید.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با درمان موهای خشک و رسیدگی به آن “درمان موهای خشک” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…