رنگ موی شرابی

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از خانم‌ها از رنگ موهای بلوند و مشکی خسته شده و رنگ موی شرابی را برای استایل خود انتخاب می‌کنند که این رنگ تناژهای مختلفی دارد.
رنگ موی شرابی

اگر از رنگ موی خود خسته شده‌اید و نیاز به تیپی متفاوت و خاص دارید، رنگ موی شرابی یا قرمز بهترین گزینه است. انتخاب این رنگ مو جسورانه است و استایلی شیک، زیبا و خاص ایجاد می‌کند. با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با انواع رنگ موی شرابی و آرایش مناسب آن آشنا شوید.

رنگ موی شاه بلوطی

خانم‌هایی که علاقه دارند رنگ موی شرابی آنها طبیعی‌تر باشد، رنگ شاه بلوطی را انتخاب می‌کنند. این رنگ مو را می‌توانید به صورت آمبره از تیره به روشن و همچنین برای پایین موها و چتری‌ها استفاده کنید. اگر پوست گندمی و سبزه یا برنزه دارید، این رنگ مو ظاهر شما را جذاب و زیبا می‌کند.

رنگ موی مسی

رنگ موی مسی

این رنگ مو یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها میان خانم‌ها است. رنگ موی مسی استایل را جذاب می‌کند و با موهای فر و موج‌دار هماهنگی زیادی دارد. اگر دوست دارید به موهای خود کمی انرژی و زیبایی دهید، این رنگ مو مناسب است. رنگ موی شرابی مسی دو تناژ تیره و روشن دارد و معمولا خانم‌ها در فصل‌های گرم از رنگ موی مسی روشن و در فصل‌های سرد از رنگ موی مسی تیره استفاده می‌کنند.

رنگ موی قرمز شرابی

با رنگ موی قرمز جذابیتی فوق‌العاده و بیشتر از همیشه را در استایل خود خواهید داشت. این رنگ مو برای پوست‌های روشن و متوسط مناسب است. برای نگهداری این رنگ حتما از شامپو مخصوص موهای رنگ شده، محصولات مراقبت از مو، نرم کننده‌ها و سرم های‌مو استفاده کنید.

رنگ موی قرمز بورگاندی

رنگ موی قرمز بورگاندی نوعی رنگ قرمز تیره است که به سمت رنگ قهوه‌ای یا بنفش و ترکیبی از تناژهای مختلف قرمز متمایل است.

خانم هایی با پوست روشن بهتر است از تناژهای مسی براق و قرمز توت‌فرنگی برای رنگ موی بورگاندی استفاده کنند. ترکیب این رنگ‌ها باعث می‌شود صورت آنها رنگ پریده به نظر نیاید. رنگ شرابی تیره مناسب این دسته از خانم‌ها نیست و صورت آنها را بی‌روح و زرد می‌کند.

آرایش قرمز

مدل آرایش و میکاپ

آرایش مناسب برای رنگ موی شرابی کمی سخت است و اهمیت زیادی دارد. داشتن آرایشی متناسب با این رنگ، باعث زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر استایل شما می‌شود.

می‌توان گفت مناسب‌ترین رنگ میکاپ برای این رنگ مو، قرمز است. رژلب قرمز مات و صورتی کمرنگ جذابیت زیادی به چهره شما می‌دهد و بهتر است همراه با آن از سایه‌های تیره خاکستری و دودی در تکمیل آرایش خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر می‌خواهید موهای خود را در خانه رنگ کنید “رنگ کردن مو در خانه” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…