دسترسی خوب شهری با خرید خانه در هفت تیر!

۱
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
خیابان هفت تیر یکی از محله‎های بسیار خوب برای خرید خانه است.
خرید خانه در هفت تیر

میدان هفت تیر یکی از میدان‎های مهم پایتخت است که در منطقه ۷ تهران قرار گرفته و از نظر موقعیت تجاری و اداری و همچنین دسترسی به محورهای ارتباطی درون شهری، از وضعیت بسیار خوبی بهره مند است؛ از این رو خرید خانه در هفت تیر طرفداران بسیاری دارد.

موقعیت جغرافیایی:

به گزارش مجله دلتا، این میدان به لحاظ جغرافیای شهری از سمت جنوب با خیابان‌های شهید مفتح و کریم‎خان زند و از سمت شمال با خیابان شهید مفتح، بهار شیراز و بزرگراه مدرس همجوار است.

عوامل مهمی در محبوبیت این منطقه تهران برای خرید آپارتمان و خانه‎دار شدن نقش دارند که از مهم‎ترین آن‎ها می‎توان به وجود مراکز اداری و تجاری متعدد اشاره کرد که توانسته‎اند با ایجاد موقعیت‎های تجاری مناسب؛ زندگی را در این محله برای ساکنان خود راحت‎تر کنند. به همین دلیل این منطقه از تهران همچنان برای مردم یک گزینه‎ی مهم برای انتخاب محل زندگی است.

از ویژگی‎های دیگر این منطقه وجود خیابان‎های اصیل مانند خیابان بهار شیراز است. این خیابان که در بخش شمال شرقی میدان هفت تیر قرار دارد، دارای فضای سبز و پارک‎های متعددی است، اما یکی از ویژگی‎های مهم آن وجود موزه «عکاسخانه شهر» در این محدوده است.

 با این اوصاف؛ امروز قصد داریم تا موقعیت‎های موجود برای خرید آپارتمان در هفت تیر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کمترین زمان، بهترین انتخاب و موفق‎ترین خرید را تجربه کنید.

برای دیدن املاک بیشتر در خیابان هفت تیر اینجا را کلیک کنید.

یک نظر

  1. کوروش

    ۹ تیر ۱۳۹۸ در ۵:۳۷ ب٫ظ

    مفید بود مرسی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…