دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

افزایش سود وام خریداران مسکن مهر

۱
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
وام مسکن مهر متقاضیانی که از تحویل واحد خودداری می‌کنند، از ۴ به ۱۸ درصد افزایش می یابد.
سود وام مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تصمیم دولت برای برداشتن یارانه‌های دولتی از واحدهای مسکن مهر که متقاضیان از تحویل آنها خودداری می‌کنند خبر داد. بر این اساس سود وام مسکن مهر برای این واحدها تا ۱۸ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش مجله دلتا به گفته مهدی هدایت حدود ۲ تا ۳ هزار نفر از متقاضیان مسکن مهر که عمدتا دلالان و سفته بازان هستند با وجود آماده بودن واحدها نسبت به تحویل واحد و دریافت دفترچه قسط اقدام نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: از ابتدای خردادماه امسال، یارانه‌های دولتی این واحدها برداشته خواهد شد و سود وام مسکن مهر نیز برای این واحدها از چهار درصد به ۱۸ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی درباره آخرین وضعیت پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن پردیس گفت: سهم شهر جدید پردیس از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن ۱۹ هزار واحد است و از این تعداد ۸ هزار واحد که به صورت مشارکتی اجرا می‌شود در مرحله آماده‌سازی زمین، فوندانسیون، تکمیل اسکلت و ساخت قرار دارد. ثبت نام ۳ هزار واحد نیز انجام شده که از این تعداد ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط هستند. هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی زمین آغاز شده و ساخت واحدها از اواخر خرداد آغاز خواهد شد. مابقی واحدها در حال جانمایی است که تا پایان سال جاری ساخت آنها آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، قیمت هر متر مربع واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پردیس را مطابق آنچه قبلا معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده دانست و گفت: قیمت قطعی واحدها تا پایان خردادماه اعلام خواهد شد البته متقاضیان باید در شروع ۴۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش‌های ملکی “بازار مسکن در نیمه اول سال ۹۹” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۷ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۳۴ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds