رژ لب مناسب تابستان

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر در هر فصل رنگ مناسب رژ لب را انتخاب کنید، آرایش شیک‌تر و جذاب‌تری خواهید داشت.
رنگ مناسب رژ لب

شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود، بهترین انتخاب را برای رنگ رژ لب داشته و با استفاده از تمام این رنگ‌ها از آرایشی متنوع برخوردار شوید.

مرجانی

مرجانی یک رنگ رژ لب منحصر به فرد است و بدون آنکه زیادی جلب توجه کند یا رنگ پریده باشد، جذابیت فراوانی به شما می‌بخشد. این رنگ رژ لب تنوع زیادی دارد. اگر آرایشی ملایم می‌خواهید، از تن روشن و خنک‌تر آن و اگر تمایل به آرایش غلیظ‌تری دارید، تن تیره آن را انتخاب کنید. رژ لب مرجانی یکی از رنگ‌های مورد علاقه مدل‌های فشن است.

رنگ مناسب رژ

صورتی

تابستان فصلی عالی برای آرایش لب محسوب است. می‌توانید در این فصل آرایش چشم کمی داشته باشید و از رنگ رژ لب صورتی و تنالیته‌های جذاب آن استفاده کنید. صورتی مات بسیار شیک است و اگر با آن احساس راحتی نمی‌کنید، می‌توانید از صورتی براق‌تر و روشن‌تر استفاده کنید. رنگ صورتی برای رژ، یکی از انتخاب‌هایی است که اکثر زنان در دنیا آن را ترجیح می‌دهند.

 رنگ مناسب رژ لب نارنجی

نارنجی

ممکن است رژ نارنجی غیر معمول به نظر برسد، اما اینطور نیست. شما می‌توانید از نارنجی برنز استفاده کنید که واقعی‌تر است و زرق و برق کمتری دارد و در نتیجه زیاد به چشم نمی‌آید. در کنار رژ لب نارنجی سعی کنید آرایش چشم خنثی داشته باشید. همچنین لباس‌های تیره می‌تواند با رژ نارنجی هماهنگی بیشتری ایجاد کند. بنابراین انتخاب لباس شب مشکی در این مورد بهترین گزینه است. آرایش صورت مرطوب هم جلوه خاصی به رژ نارنجی می‌دهد.

بنفش

رژ لب بنفش زیبایی خیره کننده‌ای به شما می‌دهد. اگر طرفدار بنفش پر رنگ نیستید، می‌توانید آن را با رنگ صورتی یا یاسی ترکیب کنید تا روشن‌تر شود. بنفش رنگی خنثی است و می‌توانید آن را با لباس‌های قرمز و آبی ترکیب کنید تا جلوه جذابی داشته باشید.

رنگ رژ لب مناسب تابستان

قرمز

رژ لب قرمز نشان دهنده حرارت و جذابیت است که محبوبیت فراوانی دارد و بسیار برای فصل تابستان مناسب است. اگر رنگ مو و پوستی گرم دارید، آن را با صورتی یا آبی بپوشید و اگر رنگ مو و پوست سردی دارید، آن را با نارنجی ترکیب کنید. یک قرمز روشن و براق برای استفاده در روز مناسب است، اما برای شب‌ها از قرمز تیره و مات استفاده کنید. رنگ قرمز رژ لب رنگی است که انواع آن را به راحتی می‌توانید در هر برند آرایشی پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع رژ لب “رژ لب، روح آرایش” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۰:۰۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…