دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

اصول خوش تیپی مردان چاق

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چاقی منافاتی با خوش تیپی ندارد و با به کار بردن چند نکته می‌توانید یک مرد چاق و خوش تیپ باشید.
لباس مناسب مردان چاق

اگر چاق هستید و فکر می‌کنید لباسی به شما نمی‌آید، سخت در اشتباهید. کافی است بدانید چه بپوشید؛ آن وقت یک مرد خوش تیپ خواهید بود. با مجله دلتا همراه باشید تا با لباس مناسب مردان چاق آشنا شوید.

انتخاب لباس‌ هایی با خطوط عمودی

لباس‌هایی که خطوط عمودی دارند، شما را قد بلند‌تر و لاغرتر نشان می‌دهند. لباس‌هایی را که خط‌های پهن و افقی دارند، فراموش کنید؛ آنها شما را پهن‌تر نشان می‌دهند. همچنین از لباس‌هایی که طرح‌های برجسته و جالب توجه دارند هم دوری کنید.

تی شرت مردانه

پوشیدن تی‌شرت ‌های یقه هفت یا پیراهن ‌های یقه دار

تی‌شرت‌های یقه هفت و پیراهن‌های یقه دار، توجه را از زیر چانه‌ برداشته و اگر خط گردن باریکی داشته باشید، باعث گمراه کردن مخاطب می‌شود. همچنین بهتر است از پوشیدن یقه اسکی اجتناب کنید، چون گردن را پنهان کرده و باعث جلب توجه به غبغب می‌شود.

لباس ‌های تنگ نپوشید

به هیچ وجه سراغ لباس‌های تنگ نروید، چون در این لباس‌ها، تمام اندام چاق به راحتی مشهود است. به جای آن تی‌شرت یا پیراهن‌هایی را که اندازه‌ هستند انتخاب کنید.

لباس تیره مردانه

پوشیدن لباس‌ های تیره

پوشیدن لباس‌های تیره رنگ شما را لاغرتر نشان می‌دهد. پس به سراغ رنگ‌های سیاه، سرمه‌ای، قهوه‌ای یا هر لباس تیره‌ دیگری بروید. لباس‌های تیره مخاطب را گمراه کرده و باعث می‌شود به نظر برسد که چند کیلویی لاغرتر هستید.

لباس ‌های پارچه ‌ای ضخیم نپوشید

از پوشیدن سوییشرت‌های جیب‌دار، آزاد و ضخیم دوری کنید. به جای آن سوییشرت‌های یقه هفت و شال‌های نازک پشمی انتخاب کنید. لباس‌های ضخیم به حجم اندام اضافه می‌کنند.

انتخاب ژاکت یا کت سه دکمه

پوشیدن ژاکت یا کت سه دکمه بدن را درازتر نشان می‌دهد و باعث می‌شود قد بلندتر و لاغرتر به نظر بیایید.

جیب ‌ها را پر نکنید

گوشی هوشمند، کیف پول پر و چیزهای دیگری را که خیلی جا می‌گیرند در جیب‌ها نگذارید. این کار شلوار یا پیراهن را پهن و افتاده و در نتیجه شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

لباس مردان چاق

شلوارهای فاق کوتاه بپوشید

منظور این است که شلوارهایی نپوشید که روی کمرتان بسته می‌شوند. بهتر است شلواری انتخاب کنید که زیر چربی‌های پهلو بسته شود. دور شلوار باید آنقدری طول داشته باشد که باعث فشرده شدن زیر شکم و در نتیجه بیرون افتادن شکم از روی شلوار نشود.

وضعیت ایستادن صحیح

آخرین مورد که کم اهمیت هم نیست، این است که وضعیت ایستادن می‌تواند یک فرد چاق را لاغر و یک فرد لاغر را چاق نشان دهد. بنابراین وضعیت ایستادن صحیح خیلی مهم است. تا جایی که می‌توانید صاف بایستید، این باعث خواهد شد لاغرتر به نظر بیایید و در عین حال استایل خوبی هم داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع کت کردانه “کت تک، آچار فرانسه استایل مردانه” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds