دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

اصلاح ابرو در خانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرم ابروها تاثیر زیادی در صورت دارد. با اصول اصلاح ابرو در خانه آشنا شوید تا همیشه ابروهای مرتبی داشته باشید.
اصلاح ابرو

هیچ چیز بدتر از این نیست که ببینید ابروها نا‌مرتب هستند و وقت آرایشگاه رفتن هم ندارید. البته نگران نباشید؛ با چند حرکت ساده می‌توانید ابروهایتان را در خانه اصلاح کنید تا همیشه فوق‌العاده به نظر برسید. سعی کنید ابروها را زود به زود اصلاح کنید تا همیشه مرتب باشند و موهای بلند و اضافی را هر روز چک کنید. برای آشنایی با اصلاح ابرو در خانه با مجله دلتا همراه باشید. 

برای انجام یک کار بی عیب و نقص به یک آیینه ذره بینی، شانه ابرو و قیچی ابرو نیاز دارید.

شکل ابرو را مشخص کنید

برای اصلاح ابرو، شکلی را که می‌خواهید در بیاورید با رنگ مشخص کنید. برای این کار از شابلون‌های ابرو استفاده کنید تا بهترین قوس ابرو پیدا شود؛ سپس با استفاده از ژل یا مداد ابرو قوس دلخواه را بکشید. بهتر است از رنگ تیره که راحت‌تر دیده می‌شود استفاده کنید.

اصلاح ابرو در خانه

موهای اضافی را بردارید

بعد از استفاده از شابلون برای تعیین قوس ابرو، باید همه‌ موهای اضافه را با موچین تمیز کنید. از پایین گوشه داخلی ابروها شروع کنید و با دنبال کردن جهت رشد ابروها تا انتها، موهایی را که در محدوده دلخواه نیستند بردارید. از کرم بعد از اصلاح استفاده کنید تا هرگونه قرمزی کاهش یابد.

برای تعیین طول ابروها از قیچی استفاده کنید. از یک قلم‌موی شانه‌ای کوتاه برای شانه کردن موهای ابروها استفاده کنید. موهایی که بالاتر از خط صاف ابروها ایستاده باشند باید با قیچی کوتاه شوند.

سمت را عوض کنید

یکی از بهترین راهنمایی‌ها برای برداشتن ابروها، کار کردن روی هر دو ابرو به طور همزمان است. همین طور که پیش می‌روید، از یک سمت به سمت دیگر رفته و کارتان را چک کنید. سعی کنید ابروها تا حد ممکن شبیه هم باشند، ولی اگر یکسان نبودند هم نگران نشوید.

آرایش ابرو

مو و ابرو را با هم تطبیق دهید

اگر رنگ موی فعلی شما به میزان قابل توجهی تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ موی طبیعی‌تان است، احتمالا ابروها زیادی به چشم می‌آیند. سعی کنید حتما رنگ مو و ابرو مطابقت داشته باشند. این مورد روی اصلاح ابروها تاثیر می‌گذارد.

افراط نکنید

ابروهای زیادی نازک قشنگ نیستند. در زمان اصلاح ابرو چند بار دست نگه دارید و چک کنید که زیادی پیش نرفته باشید. همچنین مراقب باشید موقع قیچی کردن ابروها خیلی پایین نروید که زیادی کوتاه نشوند. برای قیچی کردن کافی است فقط نوک ابروها را بچینید.

پیشنهاد مطالعه: برای دانستن اصول آرایش ابرو “۵ اشتباه رایج ابرو” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds