چگونه لباس ورزشی مناسب انتخاب کنیم؟

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوشیدن لباس ورزشی مناسب، ورزش کردن را لذت بخش‌تر می‌کند.
لباس ورزشی

خوشبختانه روز به روز به تعداد علاقمندان به ورزش اضافه می‌شود و عده بیشتری متوجه تاثیرهای بی‌نظیر ورزش هستند. اگر شما هم ورزشکار هستید بهتر است از لباس ورزشی مناسب و حرفه‌ای استفاده کنید تا هنگام فعالیت، بدن آرامش بیشتری داشته باشد و از ورزش کردن لذت بیشتری ببرید. با مجله دلتا همراه باشید تا با انواع لباس‌ ورزشی مناسب آشنا ‌شوید.

اهمیت دادن به جنس لباس

این روزها به دلیل شرایط اقتصادی، کیفیت خیلی چیزها پایین آمده است تا قیمت‌ها برای اقشار مختلف، مناسب باشد. انواع لباس ورزشی زنانه و مردانه در بازار موجود هستند که علیرغم رنگ‌بندی زیبا و قیمت پایین، برای ورزش کردن آن هم به صورت حرفه‌ای مناسب نیستند. در ساخت این لباس‌ها از الیاف مصنوعی مانند پلاستیک استفاده شده و به همین دلیل ورزشکار علاوه بر تعریق زیاد، از بوی بد بدن هم اذیت خواهد شد و همین دو نکته کافی است که لذت ورزش را از بین ببرد. به همین دلیل برای انتخاب لباس ورزشی مناسب سراغ الیاف طبیعی یا الیاف تکنولوژیک مثل نانو بروید تا دچار این دردسرها نشوید.

برند در لباس ورزشی مهم است؟

در هر حیطه‌ای برندهایی هستند که به صورت تخصصی کار می‌کنند. برای مثال شلوارها و لگ‌های زنانه برندهای معتبر ورزشی، علاوه بر داشتن الیاف مناسب، در بخش زانوها دارای الیاف متفاوتی هستند که حرکت را آسان‌تر کند. به همین دلیل است که ورزشکاران حرفه‌ای تنها سراغ محصولات برندهای معتبر می‌روند. اگر شما هم به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید؛ حتما برای تهیه لباس ورزشی استاندارد هزینه کرده و به این هزینه به دید یک سرمایه گذاری برای سلامتی‌ خود نگاه کنید.

لباس ورزشی مناسب

لباس ورزشی مناسب و معجزه رنگ‌ها

رنگ‌های شاد و پر انرژی و تاثیر آنها بر روحیه افراد می‌تواند باعث نشاط بیشتری در ورزش شود. همین نشاط به انگیزه بالاتر تبدیل خواهد شد. بنابراین موقع خرید لباس ورزشی سراغ رنگ‌های زیبایی که به رنگ پوستتان می‌آیند، بروید.

ست مناسب باشگاه

  • شلوارک و نیم تنه: پوشیدن نیم تنه به خصوص برای خانم‌هایی که در قسمت شکم و پهلو اضافه وزن ندارند، بهتر است.
  •  شلوارک و تاپ ورزشی: پوشیدن تاپ برای افرادی که به نیم تنه علاقه ندارند یا شکم و پهلو دارند، توصیه می‌شود.
  •  لگ و تاپ: در نیمه دوم سال که هوا سرد است، به جای پوشیدن شلوارک، می‌توانید تاپ ورزشی را با لگ ست کنید.
  • لگ و نیم تنه: گزینه‌ای است که هم برای تابستان و هم برای زمستان مناسب است.

ست ورزشی با هودی زنانه

هودی‌های زنانه گزینه جدید و بسیار پرطرفدار این روزهای دنیای ورزش است. زیباترین مدل های هودی زنانه را می‌توان با لگ بلند، لگ برمودا و شلوار دمپا گشاد ورزشی ست کرد و ترکیب زیبایی به وجود آورد. هودی را بسته به جنس آن می‌توان در فصل‌های مختلف پوشید؛ اما بیشتر طرفداران در فصل‌های سرد سال سراغ این مدل لباس می‌روند. پوشیدن یک هودی آزاد و بلند با شلوار دمپا گشاد می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای پیاده‌روی و دویدن باشد.

لباس ورزشی زنانه

اهمیت کفش ورزشی

کفش‌های ورزشی اغلب دارای رویه مشبک یا توری هستند تا باعث گردش هوا و مانع از تعریق پا شوند. این کفش‌ها باید کفی مناسب و کاملا استاندارد داشته باشند. دقت کنید که برندهای ورزشی برای هر ورزش خاص، کفش مخصوص طراحی می‌کنند تا ورزشکار بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. پس با توجه به نوع ورزشی که می‌خواهید انجام دهید، کفش ورزشی مناسب انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع لباس ورزشی مردانه “لباس ورزشی مردانه در یک نگاه” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. فروشگاه لوازم ورزشی

    ۱۷ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

    چه سایت قشنگی دارین ❤️❤️❤️

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۱۶ ق٫ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۱:۳۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۰۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۲۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۷:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…