دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

مظنه آپارتمان‌های نقلی در تهران

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از سازنده‌های آپارتمان‌های نقلی تک‌فروشی را آغاز و در هر آپارتمان یک یا دو واحد را برای فروش به بازار عرضه کرده‌اند.
آگهی فروش آپارتمان های 50 متری

بررسی آگهی فروش آپارتمان های ۵۰ متری موجود در مناطق کانونی عرضه آپارتمان‌های نقلی نشان می‌دهد میزان عرضه نوساز فعلا بسیار کم و محدود به سازنده‌هایی است که قصد شروع ساخت‌و‌ساز تازه‌ای دارند.

به گزارش مجله دلتا قیمت پیشنهادی فروش واحدهای نوساز در گروه املاک تا ۵۰ مترمربع نشان‌دهنده انتظار افزایش قیمت در میان سازنده‌هاست. این در حالی است که تقاضای خرید موثر در این گروه متراژی عموما به‌دلیل محدودیت بودجه به سراغ آپارتمان‌های چند سال ساخت می‌رود. بنابراین واسطه‌های ملکی معتقدند متقاضیان مصرفی مسکن بعید است که رغبتی به قیمت‌های افزایش یافته آپارتمان‌های نوساز نشان دهند و جست و جوی خود را معطوف به املاک قیمت‌مناسب می‌کنند.

کانون عرضه آپارتمان‌های نقلی در تهران شامل منطقه هفت و مناطق ۹ تا ۱۵ است که معمولا متقاضیان خرید این گروه متراژی در جریان جست و جوی این مناطق مورد دلخواه خود را ساده‌تر پیدا می‌کنند. در حالی که رکود بازار معاملات مسکن انتظار کاهش قیمت را در میان متقاضیان خرید تقویت کرده است، افزایش قیمت‌های پیشنهادی فروش اگر در بازار معاملات به رسمیت شناخته شود و خرید و فروشی در این قیمت‌ها صورت گیرد، بازار را به ورطه «رکود تورمی» می‌برد.

در جدول زیر تازه‌ترین آگهی فروش آپارتمان های ۵۰ متری در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت خرید آپارتمان نقلی در تهران

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین قیمت‌ مسکن در تهران “آگهی های رهن و اجاره آپارتمان در تهران” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۶:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds