نکات آرایش روزانه خانم ها

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آرایش روزانه به آرایشی می‌گویند که خانم‌ها هر روز برای بیرون رفتن انجام می‌دهند؛ بنابراین باید سبک باشد تا سلامت پوست به خطر نیفتد.
آرایش روزانه

در آرایش روزانه باید از لوازم آرایشی سبک که رنگ‌های ملایم دارند، استفاده کرد تا پوست آسیب نبیند و آرایش طبیعی باشد. چون این آرایش هر روز انجام می‌شود، بهتر است ساده و ملایم باشد تا سلامت پوست حفظ شود و حالت متعادل داشته باشد. اگر شما هم عادت دارید هر روز آرایش کنید، این مطلب را از دست ندهید و نکات مهم و ساده را درباره آرایش روزانه در مجله دلتا بخوانید.

آرایش روزانه چشم

آرایش چشم ساده باشد

در آرایش روزانه بهتر است سایه چشم و خط چشم نزنید، کمی ریمل و مداد چشم کافی است. با یک ریمل خوب مژه‌ها را حسابی پرپشت و بلند کرده و با مداد چشم، خط روی مژه را از داخل پر کنید. البته در صورت تمایل می‌توانید خط چشم بسیار نازک بکشید. استفاده روزانه از سایه، چشم را خسته و پلک را چروک می‌کند.

انتخاب رژ لب مناسب

رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند و دارای هزاران رنگ متنوع هستند. برای آرایش روزانه بهتر است سراغ رژ لب‌های تیره نروید و از رژ لب ملایم و همرنگ با رژگونه‌ای که زده‌اید استفاده کنید. در انتخاب رژ لب روزانه توجه داشته باشید که حتما بدون سرب باشد تا به سلامتی آسیب نرساند و لب را پوسته پوسته نکند.

از بی بی کرم ها استفاده کنید

برای آرایش روزانه نیازی به کرم پودرهایی با پوشش دهی بالا ندارید و باید از بی بی کرم‌ها استفاده کنید که انواع مختلفی دارند و برای پوست‌های چرب و خشک متفاوت هستند. خانم‌هایی که عادت دارند هر روز آرایش کنند، به هیچ وجه نباید از کرم پودرهای سنگین استفاده کنند، چون به پوست آسیب می‌زنند و باعث ایجاد جوش می‌شوند.

آرایش پاک کن

استفاده از آرایش پاک کن

حتما در پایان روز و قبل از خواب از آرایش پاک کن مناسب استفاده کنید تا پوست استراحت کند و فقط به شستن صورت با آب و صابون اکتفا نکنید.

رژگونه ملایم و کمرنگ بزنید

در آرایش روزانه همه چیز باید ملایم باشد. رژگونه‌ای انتخاب کنید که با رنگ پوست تناسب داشته و کاملا ملایم باشد. رژگونه‌های هلویی رنگ مناسب‌ترین گزینه برای آرایش روزانه هستند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دیگری در مورد آرایش صورت “آرایش صورت؛ زمینه سازی” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۰:۰۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۷:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۶:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۴:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…