تاکید مدیر عامل دلتا بر اصل «مشتری مداری»

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
10 2 تاکید مدیر عامل دلتا بر اصل «مشتری مداری»

تازه ترین نشست سرپرستان آژانس های املاک دلتا، در قالب یک ضیافت ناهار و به میزبانی تعدادی از سرپرستان برگزار شد.

در این گردهمایی که روز دوشنبه ۲۰ شهریور، با حضور مدیرانی از دفتر مرکزی و سخنرانی محمد تقوی، مدیر عامل دلتا برگزار گردید، وی ضمن بررسی عملکرد سرپرستان در ماه گذشته، برخی از موارد مهم را که در بهبود عملکرد همکاران تعیین کننده است، گوشزد کرد.

تقوی با اشاره به اهمیت مساله «برندینگ» در کسب و کار های نوین، ضمن تاکید بر مفهوم «حق با مشتری است» از آن به عنوان یک اصل کلی در هر کسب و کاری نام برد و اضافه کرد: حیات تمام کسب و کارها، متکی و مبتنی بر کثرت و تداوم حضور مشتری است؛ به این ترتیب هنر فروش و مذاکره به طور اصولی، در جلب رضایت مشتری خلاصه می شود.

50 تاکید مدیر عامل دلتا بر اصل «مشتری مداری»

 وی تصریح کرد: ممکن است مشتریان و مراجعین، ضمن برخورداری از روحیات مختلف، عملکردها و واکنش های متفاوتی از خود بروز دهند؛ در چنین مواردی هنر «مواجهه با موضوع» و «مدیریت بحران» می تواند به کمک، مدیران، سرپرستان و مشاوران بیاید تا بتوانند فرایند فروش و معامله را به بهترین شکل ممکن اداره کنند.

تقوی در بخشی از این جلسه، از یکی از مشاوران همکار دلتا خواست که تجربه برخورد روی داده با یک مشتری بدخلق را با دیگران به اشتراک بگذارد و در ادامه ضمن بررسی این رویداد به عنوان «کیس استادی»، (case study) نکات مهمی را درخصوص مواجهه اصولی با متعاملین یادآوری کرد.

مدیریت عواطف و احساسات، بویژه مدیریت خشم و استرس از دیگر مواردی بود که مدیر عامل دلتا به عنوان کلیدی ترین موارد در «مدیریت تعامل با مشتری» بر آن تاکید کرد.

وی با ذکر برخی از خاطرات و نمونه های جالب توجه، این مساله را مورد بحث قرار داده، در نهایت رهنمودهایی به همکاران دلتا ارائه کرد.

در این جلسه همچنین، سهراب افقی، مدیر بخش فناوری اطلاعات دلتا به ارائه گزارشی درباره عملکرد سایت delta.ir پرداخت.

پایان بخش این برنامه گزارشی درباره شروع پروژه جدید دلتا بود که بر اساس آن، به کارگیری تولیدات تصویری مانند پانوراما، تصاویر سه بعدی، تصویر برداری ۳۶۰ درجه و هوایی برای معرفی فایل های ملکی، در دستور کار قرار خواهد گرفت./

۲ دیدگاه

  1. پيام جعفري

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۲ ب٫ظ

    چه جالب

    پاسخ

    • نسرین میرزایی

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۸ ب٫ظ

      ممنون

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…