خرید آپارتمان در چیتگر

۹
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله چیتگر، در منطقه ۲۲ و در شمال غرب تهران قرار گرفته است و از محله‌های جدید پایتخت محسوب می‌شود.
خرید آپارتمان در چیتگر

محله چیتگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار گرفته و در مقایسه با محله‌های دیگر پایتخت بسیار نوپا و در سال ۷۹ ایجاد شده است. خرید آپارتمان در چیتگر از ابتدای عملیاتی شدن طرح دریاچه چیتگر مورد استقبال بسیاری از خریداران خانه قرار گرفت و ساخت و ساز را در این منطقه توسعه داد. محله چیتگر از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به آزادراه تهران-کرج، از غرب به وردآورد شمالی و از شرق به منطقه ۵ تهران منتهی می‌شود. از آنجا که حدود یک‌چهارم مساحت این محله را فضای سبز تشکیل می‌دهد، در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، این منطقه از آب و هوای مناسب‌تری برخوردار است. مجله دلتا این بار در محله گردی خود به چیتگر رفته است. با ما همراه باشید.

هیچ منطقه‌ای مانند منطقه ۲۲ تهران و محله چیتگر، ساختمان‌های مسکونی بلند‌مرتبه و البته با قیمت‌های متوسط رو به بالا را در خود جای نداده است. از جمله این ساختمان‌ها می‌توان به برج‌های مسکونی صیاد شیرازی، نگین، بیمه، چیتگر و برج‌های سروناز و امین اشاره کرد. وجود واحدهای مسکونی با قیمت‌های به نسبت معقول، دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی و امکانات تفریحی از مزایای خرید و رهن و اجاره خانه در محله چیتگر است.

دسترسی به چیتگر

خوشبختانه محله چیتگر محدودیت ترافیکی ندارد. اگر با خودروی شخصی قصد تردد در این منطقه را دارید، در بزرگراه شهید همت خروجی خرازی، دریاچه و محله چیتگر قابل مشاهده است. میزان دسترسی این محله به وسایل حمل‌ونقل عمومی در سال‌های اخیر، بهبود چشمگیری داشته است. به جز ایستگاه متروی چیتگر، نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله، دو خط اتوبوس‌رانی ایران‌خودرو_شهرک شهرداری و پایانه هوانیروز_متروی چیتگر در این منطقه مستقر است. به‌علاوه، اتوبوس‌های تندرو نیز از سه‌راه ضرابخانه شما را به این منطقه خواهند رساند.

مراکز تفریحی و ورزشی

از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر، می‌توان به دسترسی نزدیک این محله به مکان‌های تفریحی و ورزشی شاخص اشاره کرد. در کنار مجتمع ورزشی پردیسان نور و بوستان جنگلی چیتگر که اوقات فراغت ساکنان این منطقه و همچنین سایر شهروندان تهرانی در آن‌ها سپری می‌شود؛ دریاچه شهدای خلیج فارس نیز با تفریحات آبی از جمله قایق سواری و ماهیگیری و تفریحات غیرآبی از قبیل شهربازی و پارک سافاری، سینمای ۶ بعدی و دوچرخه سواری گردشگران بسیاری را جذب کرده است. در ضلع شرقی این دریاچه نیز مرکز تجاری بام لند با رستوران‌های و فروشگاه‌ هایی با برندهای مشهور، به یکی از مراکز خرید مهم این منطقه تبدیل شده است.

خرید آپارتمان در چیتگر

بافت غالب محله چیتگر نوساز است و از لحاظ سطح قیمت، واحدهای مسکونی این محله دامنه قیمتی متفاوتی دارند که البته با احداث قطب‌های متعدد گردشگری مانند دریاچه خلیج فارس و همچنین مراکز تجاری مختلف به ارزش این واحدها افزوده می‌شود. بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروش خانه‌های محله چیتگر نشان می‌دهد که واحدهای مسکونی و زمین‌های مشرف به دریاچه از قیمت بیشتری برخوردار بوده و حتی واحدهای مسکونی در طبقات بالایی با قیمت‌های بیشتری در مقایسه با طبقات پایینی فروخته می‌شوند. سطح قیمت‌ها برای برج‌های لوکس و نوساز این محله بسیار بالاتر و برای خانه‌های ساخته‌شده در معابر این محله به نسبت کمتر است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در چیتگر و سایر مناطق تهران، می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ملکی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۴۲ ب٫ظ

    ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ

  2. سام

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۲۰ ب٫ظ

    منطقه ۲۲ رشد خودش را کرده است

    پاسخ

  3. آقازاده

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۹ ق٫ظ

    ممنون نوسنده ی عزیز

    پاسخ

  4. هوشمند

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۰:۰۲ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  5. روزبهاني

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۶:۵۵ ب٫ظ

    منطقه ۲۲ اکثر ملکها سند ندارند وخرید ریسک است

    پاسخ

  6. احمدی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۵۵ ب٫ظ

    آپارتمان های مشرف به دریاچه فوق العاده هستن

    پاسخ

  7. بزرگی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۵۴ ب٫ظ

    منطقه خوبیه

    پاسخ

  8. علی فرجی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۳۷ ب٫ظ

    قیمتها نسبت به دیگر محلات تهران خیلی خوبه

    پاسخ

  9. یاسین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۱۳ ب٫ظ

    با توجه به آلودگی دریاچه و آپارتمان های بلند مرتبه خوشایند ساکنین نیست.به شرطی که در این دو مورد نیک اندیشی شود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…