خرید آپارتمان در شهرک غرب

۸
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهرک غرب از محله‌های شمال غرب تهران است که امکانات رفاهی فراوان آن، توجه بسیاری از متقاضیان ملک را جلب کرده است.
خرید آپارتمان شهرک غرب

محله شهرک غرب از محله‌های شمال غربی پایتخت است و در منطقه ۲ قرار دارد. با نگاهی به بافت این محله متوجه خواهید شد که شهرک غرب با دیگر محله‌های لوکس تهران کمی تفاوت دارد و این تفاوت را می‌توان در معماری و ساخت خانه‌ها، به ویژه خانه‌های ویلایی این محله، به وضوح دید. در ابتدای دهه ۴۰، کلنگ ساخت شهرک غرب توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، با هدف ساخت تهران مدرن به زمین زده شد. شباهت طراحی این محله به سبک معماری کشورهای غربی، علاوه بر اینکه این محله را مزین به نام شهرک غرب کرد، موجب افزایش جمعیت این محدوده و خرید آپارتمان در شهرک غرب شد. مجله دلتا، این بار در محله‌گردی خود به این محله آرام و خوش‌چهره رفته است. با ما همراه باشید.

محله شهرک غرب محله‌ای وسیع با ۷ فاز مسکونی است که از شمال به سعادت‌آباد، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خیابان فرحزادی و بزرگراه چمران و از شرق به ده‌ونک منتهی می‌شود. دسترسی راحت و وجود امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی از ویژگی‌های ممتاز شهرک غرب است.

دسترسی به شهرک غرب

نزدیکی شهرک غرب به چند اتوبان اصلی همت، چمران و شیخ فضل‌الله نوری و خیابان‌های ایران‌زمین و مهستان و بلوارهای دادمان، بلوار پاک‌نژاد و خوردین علاوه بر این که ترافیک این منطقه را کاهش داده؛ تردد با خودروی شخصی را نیز آسان کرده است. برای رفت و آمد به شهرک غرب با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی‌های مستقر در میدان صنعت استفاده کنید. خط ۷ متروی تهران در میدان صنعت و شهرک غرب ایستگاه دارد. خط اتوبوس تندروی پایانه افشار_ پارک وی در ضلع شرقی شهرک غرب و همچنین خطوط اتوبوس متروی شریف_شهرک غرب، هفت تیر _شهرک غرب از جمله مسیرهای دیگری است که دسترسی به شهرک غرب را با کمترین هزینه فراهم می‌کنند.

مراکز خرید

شهرک غرب با تعداد زیاد مراکز خریدی که در دل خود جای داده است، از مهم‌ترین محله‌های تجاری تهران به شمار می‌رود. به جز مجتمع تجاری میلاد نور که شناخته‌شده‌ترین مجتمع تجاری تهران است، مجتمع‌های تجاری گلستان و ایران زمین هم مشتریان بسیاری از نقاط مختلف پایتخت دارند. مجتمع‌های تجاری گل افشان، لیدوما، مهستان و ارم نیز از مراکز تجاری دیگر این محله محسوب می شوند.

شهرک غرب

مراکز تفریحی و ورزشی

بوستان‌های فدک، ایران‌زمین، گلستان، بهشت، بنفشه، مادر، زرافشان و … از فضاهای سبز شهرک غرب است که اوقات فراغت دلچسبی را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه این محله از سرانه فضای ورزشی کافی نیز برخوردار است و از مراکز شاخص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع ورزشی گلبانگ
  • مجموعه ورزشی النبی
  • باشگاه ورزشی انوش
  • مجتمع ورزشی تنیس قدس

مکان‌های مهم شهرک غرب

  • سفارت اردن
  • سفارت الجزایر
  • سفارت امارات متحده عربی
  • سفارت بوسنی و هرزگوین
  • سازمان نظام مهندسی

خرید آپارتمان در شهرک غرب

قیمت اجاره یا خرید آپارتمان در شهرک غرب، از میانگین قیمت مسکن در تهران بسیار بالاتر است. در کنار واحدهای مسکونی لوکس، خانه‌های ویلایی به دلیل مساحت بالا (عموماً از ۲۰۰ متر تا ۸۰۰ مترمربع) و معماری خاص بیشترین میزان قیمت خرید و اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. آگهی‌های خرید و فروش خانه در شهرک غرب، دامنه قیمتی ۴۰ تا ۶۵ میلیون تومان به ازای هر متر مربع را نشان می‌دهد که دلیل این تفاوت را می‌توان در معماری داخلی برجسته و امکانات فوق لوکسی خانه‌های این محله دید.

واحدهای آپارتمانی شهرک غرب نیز با ویژگی‌ها و امکانات بالاتر از استاندارد، از لوکس‌ترین سازه‌های شهر تهران به شمار می روند که اغلب آن‌ها بزرگ‌متراژ بوده و از این رو پیدا کردن واحد مسکونی زیر ۱۰۰ متر مربع دشوار است. مجتمع‌های مسکونی، آپارتمان‌های شخصی‌ساز و برج‌ها بیشترین سهم از بازار آپارتمان‌های شهرک غرب را تامین می‌کنند. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. روزبهاني

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ

    بیش از حد شلوغ شده

    پاسخ

  2. روزبهانی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۳ ق٫ظ

    موقعیت عالی

    پاسخ

  3. یوسفی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۵۲ ق٫ظ

  4. سعدی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۶:۴۹ ب٫ظ

  5. پویان

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

    مطلب مفید و جامعی بود.

    پاسخ

  6. محمد آراسته فر

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸ در ۹:۲۲ ق٫ظ

    دیگه مثل گذشته نیست متاسفانه

    پاسخ

  7. یاسین

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۷:۰۷ ب٫ظ

    این منطقه با ساخت و سازهای اخیر چهره عوض کرده و کم کم به سوی منطقه آپارتمانی پیش می رود

    پاسخ

  8. شروين فدايي

    ۱۱ تیر ۱۳۹۸ در ۷:۰۶ ب٫ظ

    با تشکر از زحمات شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…