آخرین اخبار ثبت نام طرح ملی مسکن

۳
36
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نتایج پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند اواخر اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.
اسامی تایید شدگان مسکن ملی

بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی نتایج پالایش متقاضیان و  اسامی تایید شدگان مسکن ملی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند اواخر اردیبهشت ماه ۹۹ اعلام می‌شود.

به گزارش مجله دلتا در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن حدود یک میلیون  و ۳۶۰ هزار نفر نام نویسی که از این تعداد بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق سامانه اینترنتی tem.mrud.ir و بیش از ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند. مراحل پالایش اطلاعات افرادی که از طریق سامانه نام نویسی خود را انجام داده‌اند، در حال انجام است که اسامی تایید شدگان مسکن ملی تا پایان اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

محمود محمودزاده ضمن اعلام این خبر افزود: متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت‌نام کرده‌اند اگر امکان مراجعه حضوری فراهم شود، باید نسبت به تکمیل مدارک و اطلاعات خود اقدام کنند. به نظر می‌رسد بسیاری از شهرها از نظر بهداشتی به‌عنوان شهرهای سفید اعلام شوند که در آن شهرها مشکلی از نظر مراجعه و تکمیل مدارک وجود ندارد.

طرح اقدام ملی مسکن

وی افزود: به لحاظ محدودیتی که بحران کرونا پیش آورده است، باید تاریخی مشخص شود تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند تشکیل پرونده دهند و چنانچه همه موارد برای آنها کامل باشد به بانک مراجعه کنند. همچنین با پیگیری‌هایی که از سوی سازمان ملی زمین و مسکن انجام شده است ، امور رسیدگی به متقاضیانی که نسبت به قرمز بودن فرم «ج» اعتراض داشتند به استان‌ها تفویض شد.

مسکن ملی فرهنگیان

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی بخشی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، موضوع تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: پیرو تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش برای احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان، عملیات اجرایی بخشی از واحدهای مسکونی فرهنگیان، دوشنبه ۱۵ اردیبهشت، آغاز می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همه فرهنگیانی که متقاضی دریافت مسکن ملی بودند، پالایش و افراد واجد شرایط، مشخص شده‌اند و بر اساس ظرفیتی که هر کدام از استان‌ها دارند امکان واگذاری اراضی به طرح اقدام ملی در دست بررسی قرار دارد. در برخی از استان‌ها، بررسی‌ها انجام شده و اراضی موردنیاز تخصیص یافته است و روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۹ قرار است مراسم کلنگ زنی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین اخبار‌ مسکن “بازگشت بازار مسکن به شرایط عادی” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. حمیدرضا نوروزیان

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در ۱:۲۴ ب٫ظ

    سلام من جانباز و آزاده هستم ولی خانه ای از خودم ندارم و مستاجر میباشم باید چیکار کنم

    پاسخ

  2. شادی

    ۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۱:۳۵ ق٫ظ

    سلام من میخوام از شوهرم جدا شم و شش ماهه خونه پدرم هستم و کارمون تو دادگاه هست الان شوهرم رفته از کپی شناسنامه و کارت ملی من سواستفاده کرده و میخواد صاحب مسکن بشه در حالیکه که میخواد منم طلاق بده میخوام بدونم چیکار باید بکنم که ایشون نتونن با اسم من که یکساله ازدواج کردیم کلا یه ماه خونش نبودم و همش از خونه بیرونم میکنه صاحب خونه بشه ، خواهشا یه برنامه ای چیزی یا مدارکی بخواید از مردم که کسای مث من ک میخوان جدا بشن و کارشون تو دادگاس اینجور شوهراشون از اسمشون که فقط بگن متاهلیم صاحب خونه نشن و برسه به کسای ک واقعا نیاز دارنو لیاقتشونه

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۸:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…